۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۹۱۰۶۲

جشن برزگ غدیر در حوزه علمیه خواهران مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ جشن بزرگ «ولایت، سیادت و اخوت» ویژه طلاب، اساتید و علاقه مندان به اهل بیت(ع) در مدرسه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد برگزار می شود.
عيد سعيد غدير
خانم کلیدری، مسؤول روابط عمومی مدرسه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد از برگزاری جشن های غدیر در این مدرسه خبرداد و گفت: جشن سیادت با توجه به اهمیت مسأله ولایت و احترام به مقام شامخ سیادت, ویژه طلاب، اساتید و علاقه مندان به اهل بیت(ع) در روز شنبه ششم آذرماه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در این مراسم که با سخنرانی خانم هنرمند از اساتید حوزه های علمیه و مناظره خانم رئوف، استاد حوزه علمیه و خانم دستجردی از طلاب نخبه مدارس علمیه در رابطه با شبهات شیعه و اهل سنت برگزار می شود، از سادات مدرسه نیز تجلیل می شود.

مسؤول روابط عمومی مدرسه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) خاطر نشان کرد: جشن ولایت نیز ویژه طلاب غیر رسمی به همراه خانواده هایشان در روز سه شنبه دوم آذر ماه و جشن مجمع بانوان بهشت ویژه عموم خواهران در روز چهارشنبه سوم آذر ماه و با حضور خانم دکتر گندم آبادی در محل این مدرسه واقع در خیابان امام خمینی 48 برگزار خواهد شد./969/پ202/ص
ارسال نظرات