۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۹۱۰۷۶
با حضور بانوان طلبه؛

دومین گردهمایی غدیر در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دومین گردهمایی غدیر با عنوان «با جوشش غدیر تا مطلع ظهور » ویژه طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران خراسان، سوم آذرماه در مشهد برگزار می شود.
بانوان مبلغه
خانم علیشاهی، مسؤول واحد فرهنگی خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: دومین گردهمایی غدیر با عنوان « با جوشش غدیر تا مطلع ظهور » با هدف گرامیداشت هفته غدیر و استمرار این سنت مقدس توسط شیعیان، تبیین مسأله امامت و ولایت حضرت علی(ع) و پاسخگویی به شبهات طلاب، ویژه طلاب و اساتید مدارس علمیه، در مشهد برگزار می شود.

وی در تشریح برنامه های این همایش تصریح کرد: گردهمایی غدیر با سخنرانی حجت الاسلام سید احمد حسینی خراسانی، از اساتید حوزه علمیه و با موضوع غدیر و ولایت محوری از ساعت 8:30 صبح چهارشنبه سوم آذر در محل سالن اجتماعات بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی برگزار می شود.

خانم علیشاهی اجرای سرود، مداحی و تواشیح توسط خواهران طلبه را از دیگر برنامه های این همایش دانست و افزود : در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از برنامه های هفته غدیر این مرکز، جوایز مرحله استانی مسابقات «با قرآن تا قرآن» نیز اهدا خواهد شد.

گفتنی است، نخستین گردهمایی غدیر با عنوان « با جوشش غدیر تا مطلع ظهور» سال گذشته همزمان با عید غدیر و با سخنرانی حجت الاسلام رضازاده از اساتید حوزه علمیه در مشهد برگزار شد./969/پ202/ص
ارسال نظرات