۰۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۹۱۱۹۵

جشن بزرگ ولایت در اهواز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ جشن بزرگ ولایت و بیست و سومین گردهمایی بزرگ رزمندگان گردان کربلا در اهواز برگزار می‌شود.
عيد سعيد غدير
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیست و سومین گردهمایی بزرگ رزمندگان گردان کربلا با حضور پر شور بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در اهواز برگزار می شود.

این گردهمایی با هدف تجدید بیعت با آرمان های امام و شهدا و دیدار زرمندگان هشت سال جنگ تحمیلی با اعظای گردان کربلا برگزار می شود.

همچنین این گردهمایی جمعه دوازدهم آذرماه سال جاری ساعت 16 در مسجد اعظم جنب حوزه علمیه امام خمینی(ره) برگزار می شود.

قابل ذکر است، این گردهمایی از سوی فرماندهی گردان کربلا، تیپ یکم زرهی حضرت حجت(عج)، سپاه ولی عصر(عج) خوزستان بر پا می شود.

جشن بزرگ ولایت در اهواز برگزار می شود

جشن بزرگ ولایت با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد، استاد حوزه علمیه قم با حضور بسیجیان و اقشار جامعه در اهواز برگزار می شود.

در این مراسم که از دوشنبه، یکم تا چهارشنبه سوم آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود به همنامان امام علی(ع) چهارده سکه طلا اهدا‌ می‌شود.

این جشن با شکوه در حرم مطهر علی بن مهزیار اهوازی(ع)، از سوی روابط عمومی این آستان و اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان بر پا خواهد شد.

همچنین جشن دیگری با سخنرانی حجت الاسلام عبدوس، استاد حوزه علمیه، مداحی رضا نبوی و گروه تواشیح سبطین در اهواز برگزار می شود.

همچنین در این مراسم با که با قرائت قاری برتر جهانی، استاد محمود شحات انور برگزار می شود، مسابقه ویژه عید غدیر برپا و به برندگان نیز جوایزی نفیس اهداء می شود.

گفتنی است، این همایش پنج شنبه، چهارم آذرماه سال جاری، ساعت 16، در سالن ورزشی دو هزار و پانصد نفری کوی بوستان برگزار می شود./945/پ203/س
ارسال نظرات