۰۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۹۱۲۱۵

مسابقه بزرگ حدیث غدیر در اهواز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ عضو ستاد بزرگداشت غدیر خوزستان، از برگزاری مسابقه بزرگ «حدیث غدیر» در اهواز خبر داد.
کتاب حديث غدير، نوشته آيت الله موسوي جزايري
اصغر غیبی، مسؤول برگزاری مسابقه بزرگ حدیث غدیر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری مسابقه بزرگ حدیث غدیر همراه با اعطای یکصد و ده هدیه ارزنده در اهواز خبر داد و گفت: این مسابقه از آغاز دهه ولایت آغاز شده و آیین اختتامیه آن روز عید غدیر، در مصلای کوت عبدالله اهواز برگزار خواهد شد.

مسؤول موسسه فرهنگی محبان ولایت اهواز، با بیان این که سؤالات مسابقه یاد شده از کتاب حدیث غدیر استخراج شده است، اظهار داشت: این کتاب که به قلم آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان نگارش شده، زوایای پنهانی از مسأله غدیر را آشکار کرده است؛ از این رو مردم با شرکت در این مسابقه افزون بر بهره مندی از جوایز ارزنده آن به ناگفته های غدیر آشنا شوند.

عضو ستاد بزرگداشت غدیر خوزستان، به چگونگی شرکت در این مسابقه اشاره و خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند شماره های گزینه های صحیح را به صورت عددی پنج رقمی تا روز آیین عید غدیر به شماره 30004808103000 پیامک کنند.

غیبی، کمک هزینه سفر به مکه مکرمه، عتبات عالیات، سوریه و مشهد مقدس، رایانه، دوچرخه را برخی از جوایز ارزنده این مسابقه خواند و ابراز داشت: مراسم قرعه کشی این مسابقه پنجشنبه همزمان با روز عید غدیر خم ساعت 9 صبح در مصلای کوت عبدالله اهواز برگزار خواهد شد./945/پ203/ص

ارسال نظرات