۰۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۹۱۲۴۸
امام جمعه بابل:

بسیج پرچم دار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل با اشاره به نقش و کارکردهای نیروی بسیج در سال های گذشته، گفت: بسیج میدان دار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.
امام جمعه بابل
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل، امروز در همایش مشترک ائمه جماعات مساجد و فرماندهان رده­های مقاومت بسیج این شهرستان، با گرامیداشت هفته بسیج، به نقش بسیج در عرصه های گوناگون اشاره کرد و گفت: بسیج میدان دار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

وی انسجام بخشی، وحدت آفرینی و بصیرت افزایی را مهم ترین کارکرد های بسیج در تاریخ انقلاب برشمرد و افزود: در تاریخ انقلاب نیروی مقاومت بسیج و تفکر بسیجی نقش اساس در مواجه با فتنه ها داشته است.

امام جمعه بابل با اشاره به نقش و کارکردهای نیروی بسیج در سال های گذشته، گفت: بسیج مؤثرترین منبع انسانی نظام اسلامی با توانمندی و ظرفیت های بی شمار است.

حجت الاسلام روحانی افزود: ظرفیتی در بسیج وجود دارد که دیگر نهادها ندارند و ما وظیفه داریم این ظرفیت را به حد اعلای خود برسانیم. 

وی ادامه داد: تا وقتی که ایمان در فرد می­جوشد راهی ندارد جز این که بسیجی باشد زیرا او با ایمان زندگی می­کند و با ایمان می­میرد و ساده­ترین نهادی که با ایمان گره خورده همین بسیج است.

حجت الاسلام روحانی مهم ترین شاخصه بسیج را حضور در صحنه های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: حضور بسیج در حماسه هشت سال دفاع مقدس و تبدیل دفاع به امری کاملاً مردمی و یک تکلیف عمومی، اثبات توانایی دفاع مسلحانه ازکشور و نظام جمهوری اسلامی و تقویت فرهنگ پایداری و مقاومت برای تثبیت استقلال سیاسی کشور، نمونه ای از قابلیت های بسیج است.

وی با بیان این که بسیج یکی از نهاد های مردمی مهمی است که در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن ایثار و جانفشانی های زیادی از خود نشان داده است، گفت: این نیروی مردمی باید تجربه های گذشته را امروز به کار بندد و تهدیدات دشمن را به خوبی بشناسد و در مقابل آن بایستد.

امام جمعه بابل با توجه به در پیش بودن عید سعید غدیر خم اظهار داشت: آنچه که می­تواند بستر ایمان را در جامعه فراهم کند بزرگداشت مناسبت ­ها است و یکی از این مناسبت های مهم عید ولایت است که شایسته است. توجه ویژه به این ایام مبارک داشته باشیم./950/پ202/الف
ارسال نظرات