۰۲ آذر ۱۳۸۹ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۹۱۲۶۲
فرمانده سپاه قم:

عزت و اقتدار انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم، عزت و اقتدار امروز انقلاب اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و تاکید کرد: همه باید پاسدار و قدردان خون شهیدان باشیم و راه آنان را ادامه دهیم.
شهيد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم، روز سه شنبه در مراسم یادواره حجت الاسلام محمدحسن شریف قنوتی، نخستین شهید روحانی دفاع مقدس و شهید شاخص بسیج طلاب و روحانیان که با حضور مسؤولان استان، طلاب و روحانیان و خانواده های شهدا و ایثارگران در سالن همایش های مدرسه دارالشفا قم برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، از جانفشانی ها و رشادت های شهید حجت الاسلام قنوتی تجلیل کرد.

وی با بیان اینکه شهید حجت الاسلام قنوتی الگوی بسیار خوبی برای نسل جوان است تاکید کرد: جامعه به ویژه نسل جوان باید شهدا را الگوی اصلی خود قرار دهند و در زندگی آنها تامل کنند.

سردار مهدوی نژاد بیان داشت: حجت الاسلام شهید قنوتی در روزگار غربت ملت و در روزهای تعیین سرنوشت کشور و خرمشهر، بسیار زحمت کشید و نقش خود را به خوبی ایفا کرد.

مهدوی نژاد تصریح کرد: شهیدان ما به ویژه طلاب و روحانیان، با تفکر بسیجی و درس آموزی از سیدالشهدا، نخستین کسانی بودند که به امام اقتدا کردند و دعوت ایشان را لبیک گفتند و به خوبی از نظام اسلامی و مرزهای کشور دفاع کردند.

وی ابراز داشت: شهدای روحانیت مظلومانه با تفکر بسیجی که داشتند در سلول های مخوف رژیم سفاک شاهنشاهی با صلابت ایستادند و از انقلاب و کشور حراست و پاسداری کردند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم بیان داشت: شهدای انقلاب نه تنها در زمان غربت امام و انقلاب، بلکه در همه زمان ها و لحظه ها به ویژه در زمانی که شبیخون فرهنگی اعتقادات نسل جوان و جامعه را هدف قرار داده بود، فضایی که کج اندیشان و انحرافی ها گشوده بودند را شکافتند و همچون ستارگانی درخشان دوباره راه درست و دقیق را به جامعه نشان دادند.

سردار مهدوی نژاد با بیان اینکه عزت و اقتدار امروز انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا است تاکید کرد: همه باید پاسدار و قدردان خون شهیدان باشیم و راه آنان را ادامه دهیم.

وی بصیرت آموزی را درس مهم شهدا عنوان کرد و ابراز داشت: پیام شهدای انقلاب و جمهوری اسلامی، شاخص هایی است که در بیان و فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری ترسیم شده است و همه باید به آن توجه کنیم.

فرمانده سپاه قم ادامه داد: امروز اگر رییس جمهور کشورمان در کنار مرزهای فلسطین اشغالی شجاعانه به ایراد سخن می پردازد و فریاد می زند اسرائیل باید از بین برود، این مساله به برکت خون های پاکی است که پای نهال انقلاب ریخته شده است. /924/پ202/ص
ارسال نظرات