۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۹۱۲۷۴
نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر خوزستان:

تمسک به قرآن راه مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، بر هدایت نیروهای مسلح و بسیج به سوی قرآن به عنوان یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان تاکید کرد.
قرآن کريم
حجت‌الاسلام سید محمود موسوی، مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، صبح امروز، در افتتاحیه مسابقات نهایی قرآن سپاهیان این استان، با گرامی داشت هفته بسیج، اظهار داشت:در روایات آمده است «کسی که قرآن می‌خواند رحمت خدا بر او نازل گشته و ملائکه برای او استغفار می‌کنند و بهشت مشتاق او است و خداوند از او راضی خواهد بود».

وی با بیان اینکه، به سخنان گوهربار رسول اکرم(ص) می‌توان به جایگاه والای قرآن کریم و فعالیت در این عرصه پی برد، گفت: بسیاری دیگر از بزرگان دین در خصوص جایگاه قرآن و تلاوت آن فرمایشات زیبایی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به فرمایش امام راحل اشاره کرد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، افزود: امام خمینی (ره)، در بیاناتشان فرمودند « از اینکه تمام عمر خود را در راه قرآن صرف نکرده‌ام، تأسف می‌خورم و حوزه‌ها و دانشگاه‌ها را سفارش می‌کنم که قرآن و ابعاد گوناگون آن را در همه رشته‌ها قرار دهند، تا مبادا در آخر عمر بر ایام جوانی تأسف بخورند».

حجت الاسلام موسوی، سوق بخشی نیروهای مسلح و بسیج به سوی قرآن را از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان و فرقه های ضاله دانست و خاطر نشان کرد: این هدایت می‌تواند در قالب اجرای مسابقات، برگزاری دوره‌‌ای آموزشی در رشته‌های متنوع قرآنی مانند حفظ، قرائت و دوره‌های تربیت مربی قرآن صورت گیرد، تا نتیجه مطلوبی کسب شود./945/پ202/ص

ارسال نظرات