۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۹۱۳۱۲

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با مراجع تقلید و علما دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، با برخی از مراجع تقلید و علما در قم دیدار و گفت و گو کرد.
محمد نبي حبيبي دبير كل حزب موتلفه اسلامي


به گزارش خبرنگار خبرگزای رسا، محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی به همراه شماری از اعضا و دست اندرکاران این تشکل سیاسی با سابقه در کشور، صبح روز چهارشنبه سوم آذرماه، در سفر به شهر مقدس قم، با برخی از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی که در آستانه عید سعید غدیر خم به شهر مقدس قم سفر کرده بود، ابتدا در دفتر آیت الله علوی گرگانی حضور یافت و با وی دیدار و گفت و گو کرد.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم، با تاکید بر اینکه حرکت ملت باید همواره با رهبری و مرجعیت توام باشد ابراز داشت: وحدت حول محور روحانیت و مرجعیت یک کار و امر اساسی و کلیدی است.

وی فاصله انداختن بین ملت و روحانیت و مسئولان را از جمله نقشه های دشمنان دانست و تاکید کرد: دشمنان نقش برجسته روحانیت را در بین جامعه و مردم درک کرده اند از این رو تلاش می کنند بین روحانیت و مردم فاصله بیاندازند.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی سپس در دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید حضور یافت و با وی به طور خصوصی و بدون حضور خبرنگاران به گفت و گو پرداخت.

وی در دیدار با آیت الله علوی گرگانی، حرکت در مسیر روحانیت و مراجع و ولایت را افتخار این حزب و تشکل سیاسی عنوان کرد و ابراز داشت: اعضای این حزب سیاسی، با انگیزه های دینی وارد وادی سیاست شده اند.

این فعال سیاسی در ادامه با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی در خصومت با ما وحدت نظر دارند، خاطرنشان کرد: برای حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، وحدت بین نیروهای معتقد به نظام اسلامی حول محور ولایت، مراجعیت و روحانیت یک اصل مهم و نیاز دائمی است و افرادی که تصور می کنند می توانند وحدت برقرار کنند در حالی که روحانیت در حاشیه باشد، راه به جایی نخواهند برد.

گفتنی است محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، بعد از نماز مغرب و عشا نیز با حضرت آیت الله سبحانی از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

به گفته حجت الاسلام زنگی از مسؤولان حزب مؤتلفه اسلامی در قم، دبیرکل این تشکل و حزب سیاسی، هفته آینده نیز سفری به این شهر مذهبی خواهد داشت و با سایر مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو خواهد کرد. /924/پ202/ص

ارسال نظرات