۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۹۱۳۲۱
مدیر کل صداوسیمای مرکز مهاباد‌:

دشمنان سعی در ایجاد واگرایی میان اقوام مختلف کشور دارند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل صداوسیمای مرکز مهاباد گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در ‌ایجاد واگرایی میان اقوام مختلف کشور تلاش می‌کنند.
وحدت
مرتضی صفری، مدیر کل صداوسیمای مرکز مهاباد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: کردها‌ در‌ سی‌سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی دلبستگی خود را به نظام نشان داده و دوشادوش دیگر اقوام در دفاع از ارزش ها و آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب بر آمده اند.

وی اظهاداشت: ولایتمداری مردم کرد برای دشمنان انقلاب اسلامی خوش آیند نیست و سعی دارند با هجمه های مختلف سیاسی، نظامی و فرهنگی سبب نفاق و تفرقه در بین اقوام سنی و شیعه شوند.

صفری ادامه داد: صداو سیمای مرکز مهاباد به تبع رسالت سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با توجه به ساختارهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مناطق مختلف کشور مسؤ‌ولیت خاصی را عهده‌دار شده که مهم‌ترین بخش آن مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

مدیر کل صداوسیمای مرکز مهاباد با تأکید بر بهره‌گیری از مفاخر بومی مناطق کردنشین تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز مهاباد در تلاش است تا با توجه به فرهنگ بومی از ویژگی‌های‌ فرهنگی منطقه در تولید برنامه‌های متنوع برای مقابله با جنگ نرم استفاده کند.

وی در بخش دیگری با اشاره با حادثه تروریستی شهرستان مهاباد افزود: بعد از حادثه تلخ تروریستی مهاباد که منجر به شهادت جمعی از هم میهنان کرد در این شهرستان شد، صدا و سیمای این مرکز توانست با برنامه‌ریزی‌های دقیق و کارهای مختلف رسانه‌ای نقشه دشمنان را در بهره‌برداری رسانه‌ای از این حادثه باطل کند.

این مقام مسؤول افزود: صدا و سیمای مرکز مهاباد به مناسبت اربعین شهدای مهاباد توانست بیش از پنجاه ساعت ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی در این رابطه تولید و بخش کند.

صفری در پایان تولید و پخش مستند سی دقیقه ای «به کدامین گناه» و دو نماهنگ به زبان کردی و فارسی را از دیگر ویژه‌برنامه‌های این مرکز در فعالیت‌های رسانه‌ای بعد از حادثه تروریستی مهاباد عنوان کرد./936/ت302/س
ارسال نظرات