۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۹۱۳۳۱

یادواره شهدای طلبه و روحانی سیستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته بسیج و عید سعید غدیر خم، یادواره شهدای طلبه و روحانی منطقه سیستان از سوی پایگاه مقاومت بسیج مدرسین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل برگزار شد.
يادواره شهداي طلبه و روحاني سيستان يادواره شهداي طلبه و روحاني سيستان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، همزمان با هفته بسیج و عید سعید غدیر خم، یادواره شهدای طلبه و روحانی منطقه سیستان روز گذشته با حضور ائمه جمعه و جماعات، روحانیون و هیئت امناء مساجد تشیع و تسنن دارالولایه سیستان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل برگزار شد.

حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی، امام جمعه شهرستان زابل در این یادواره با تبریک هفته بسیج و دهه ولایت و عید سعید غدیرخم، از مساجد بعنوان بهترین پایگاه انقلابی و افشاگرانه و مرکز آگاه سازی مردم یاد کرد و اظهار داشت: منویات حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از مساجد شروع و مسجد اولین ستاد برای حضور مردم و بسیج بود.

وی، با بیان اینکه، بسیج در مسجد تولد و تبلور یافت، افزود: پیامبر نیز کلیه برنامه های سیاسی، دینی و اجتماعی را در مسجد طراحی و اجرایی می کردند.

امام جمعه زابل، با تأکید بر اینکه، توطئه های دشمنان را مردم با حضور در مساجد و رهنمود مبلغان دینی خنثی کردند، گفت: فرمایش امام بزرگوار این بود که مسجد سنگر است و پایگاههای بسیج باید در مساجد گسترش و از بین مردم و جوانان امنیت خودشان را حفظ کنند و وجود پایگاه در مساجد لازم است و امروز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ما باید مساجد را تقویت کنیم و جوانان را به مسجد جذب کنیم و از این طریق جلوی توطئه های دشمن در جنگ نرم و جنگ فرهنگی بگیریم.

وی، همچنین خاطر نشان کرد: اگر دو اتفاق بزرگ در این صد ساله اخیر افتاده باشد یکی پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و دیگری فتوای مقام معظم رهبری در مورد وحدت بود که توهین به صحابه پیامبر و زنان آن حضرت را حرام و خلاف شرع مقدس اسلام دانستند.

حجت الاسلام طباطبایی، تصریح کرد: اطاعت از رهبری و امامت برای ما اصل مهم و چراغ راه ماست و تقویت ولی فقیه، تقویت اسلام است.

گفتنی است، این یادواره با همکاری پایگاه مقاومت بسیج مدرسین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل برگزار شد./940/پ202/ص

ارسال نظرات