۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۹۱۳۳۵

برگزاری همایش هادیان سیاسی بسیج طلاب در آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ نهمین همایش مشترک هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.
بسيج طلاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نهمین همایش مشترک هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی، امروز با حضور 450 نفر از خواهران و برادران طلبه بسیجی در تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام ابوالفضل ولایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، در سخنانی اخلاق اسلامی را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مربیان عقیدتی سیاسی دانست و اظهار داشت: قدر و منزلت هرکس بستگی به میزان بصیرت و معرفت او دارد، البته معرفت بدون عمل، ابتر است.

وی با تأکید بر این‌که مربیان عقیدتی سیاسی بسیج طلاب باید خود عامل به گفته هایشان باشند، خاطر‌نشان کرد: آنچه در شناخت دوست و دشمن از یکدیگر مؤثر است، معرفت و شناخت است، شناخت بدون ولایت‌مداری حاصل نخواهد شد.

حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که انباشتن اطلاعات مذهبی در ذهن افراد مهم نیست، خاطر‌نشان کرد: این اطلاعات باید در جان و قلب مربی ساکن شود و او را متخلق به اخلاق اسلامی گرداند، عمل‌گرایی مهم‌ترین اصل در امر تبلیغ است.

همچنین حجت الاسلام زمانی، معاون سیاسی هوا و فضای سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در سخنانی گفت: یکی از موضوعات مهم و ضروری درباره‌هادی سیاسی این است که همواره نسبت به مسائل روز آگاه بوده و همیشه اطلاعات جدید را پیگیری کند.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری افزود: دفاع از اصول و ارزش انقلاب اسلامی وظیفه طیف خاصی از مردم نیست، همگان وظیفه داریم از محتوای انقلاب و اصول نظام اسلامی و امام راحل دفاع کنیم.

گفتنی است، در پایان این همایش از صاحبان مقالات برتر اهل قلم مربیان عقیدتی سیاسی سپاه عاشورا در تبریز تجلیل به عمل آمد./935/‌پ202/س
ارسال نظرات