۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۹۱۳۸۱
عضو مجلس خبرگان رهبری:

پشتیبانی از ولایت فقیه رمز سعادت نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا را به برکت ولایت فقیه دانست و گفت: امروز ایران اسلامی در سایه رهبری معظم انقلاب به قدرتی بی بدلیل در دنیا تبدیل شده است
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در طرح گفتمان دینی با موضوع امامت و ولایت، با بیان این که ولایت رکن اساسی جامعه اسلامی است، گفت: اگر پشتیبان این اصل حقیقی نظام اسلامی باشیم هیچ قدرتی در ما نفوذ نخواهد کرد چرا که محوریت جامعه ما ولایت فقیه است.

وی افزود: همه ما در این نظام باید بر اصولی پایبند باشیم و اصل، پایه و ریشه کشور شیعی ما ولایت امیر المومنین(ع) و فرزندانش است و این ریشه در خون ما دارد و بسیج نیز از متن ولایت بر می خیزد پس همه ما یک بسیجی هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین به نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره کرد و با بیان این که ولایت فقیه یکی از ارکان مهم نظام اسلامی است، افزود: امروز حفظ ولایت فقیه از اوجب واجبات است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که ولایت فقیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر ددمنشی ها و توطئه های استکبار جهانی حفظ کرده است، بیان داشت: امروز نیز یکی از وظایف همه ما حفظ این جایگاه رفیع در نظام اسلامی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان نظام اسلامی در طول سی سال گذشته همه تلاش خود را برای تضعیف و ضربه زدن جایگاه ولایت فقیه به کار گرفته اند، گفت: خوشبختانه امروز پس از سی سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی این جایگاه مستحکم تر از گذشته شده است.

وی با اشاره به این که هر چه از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد ثمرات ولایت و امامت در ایران اسلامی بیشتر آشکار می شود، افزود: امروز دشمنان نظام اسلامی نیز به نقش این جایگاه رفیع در نظام پی برده اند.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی، عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا را به برکت ولایت فقیه دانست و ادامه داد: امروز ایران اسلامی در سایه رهبری معظم انقلاب به قدرتی بی بدلیل در دنیا تبدیل شده است./950/پ202/الف
ارسال نظرات