۰۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۹۱۴۴۶
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی:

غدیر روز اکمال دین و تجلی جایگاه ولایت است

خبرگزاری رسا ـ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی اعلام کرد: غدیر راه سعادت بشریت را چون فانوسی فروزان در دل سیاه گمراهی‌ها و انحرافات روشن کرده است.
عيد غدير خم
به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی امروز با انتشار پیامی اعلام کرد: غدیر روز تجلی جایگاه ولایت، روز تجدید عهد و پیمان، روز اکمال دین و اتمام نعمت بر بشریت و روز ابدیت اسلام عزیز است.

دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گزاری ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی در این پیام فرارسیدن عید سعید غدیرخم، عید ولایت و هفته مبارک بسیج را به عموم شیعیان جهان به ویژه مردم ولایتمدار ایران اسلامی و استان تبریک گفته است.

در ادامه این پیام آمده است: هجدهم ذی‌الحجه بار دیگر قلوب شیعیان جهان لبریز از عشق به ولایت و محبت خاندان عصمت و طهارت شد و دل‌های مشتاقان عدالت از شوق به پرواز درآمد. غدیر همان روزی است که چون اختری تابناک بر تارک تاریخ همیشه خواهد درخشید و راه سعادت بشریت را چون فانوسی فروزان در دل سیاه گمراهی‌ها و انحرافات روشن خواهد ساخت.

در ادامه تصریح شده است: تقارن هفته بسیج با عید سعید غدیرخم، عید الله الاکبر، شکوه و عظمت ایثار و فداکاری بسیجیان دلاور را مضاعف کرده و لزوم حضور در صحنه، آگاهی، بصیرت و اطاعت از فرامین علی زمان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) را هر چه بیشتر مشخص می‌سازد.

در ادامه این پیام آمده است: ضمن تبریک این عید سعید و دهه امامت و ولایت و هفته بسیج بر عموم شیعیان جهان به ویژه مردم ولایتمدار ایران، برای تمام شیعیان و مؤمنان آرزوی توفیق در پاسداری از حریم ولایت و امامت داریم و امید است با گوش جان سپردن به رهنمودها و عمل به فرامین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) مقام عظمای ولایت و جانشین بر حق امام زمان(عج) در زمان غیبت، قلب حضرت ولیعصر(عج) را از خود شاد و توطئه‌های دشمنان را ناکام گردانند و با شرکت گسترده در مراسم بزرگداشت و جشن‌های عید سعید غدیر بر رونق هر چه بیشتر این مراسم بیفزایند./935/د102/الف
ارسال نظرات