۰۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۹۱۴۷۲
قائم مقام بنیاد مهدویت سیستان و بلوچستان:

بیش از 2500 فرهنگی در دوره آموزشی معارف مهدویت شرکت می کنند

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) سیستان و بلوچستان، از برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت فرهنگیان با عنوان حکومت مهدی (عج) و وظایف منتظران در این استان خبر داد.
آرم بنياد فرهنگي حضرت مهدي موعود (عج)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، موسی شهرکی، قائم مقام مدیرعامل بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) سیستان و بلوچستان، شب گذشته در جلسه شورای معاونین این بنیاد، از راه اندازی بخش کودکان و نوجوانان در بنیاد استان خبر داد.
 
وی در ادامه سخنان خود به نشست مشترک این بیناد با اداره کل آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: در این نشست مصوب شد، 2 هزار و 504 نفر از فرهنگیان استان در قالب هشت گروه 313 نفری در دوره آموزش ضمن خدمت با عنوان «حکومت مهدی (عج) و وظایف منتظران» شرکت کنند.

شهرکی همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی «نگین آفرینش» ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد و افزود: در نظر داریم در چهار ماهه باقیمانده به آخر سال برنامه های مختلفی از جمله شب شعر مهدوی، مسابقه دلنوشته به امام زمان (عج) و نشست ماهیانه بانوان را برگزار کنیم.

وی خاطر نشان کرد: همچنین بر اساس هماهنگی که با آموزش و پرورش صورت گرفته، خواهران مربی مهدوی با عنوان سفیران مهدوی جهت تبلیغ مباحث مهدویت به مدارس اعزام شوند.

گفتنی است، در این نشست حجج الاسلام سید جواد علوی و ولایتی نژاد به ترتیب به عنوان معاون فرهنگی و جانشین معاونت فرهنگی بنیاد و ابوالحسن میری بعنوان معاون تبلیغ و ارتباطات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) سیستان و بلوچستان معرفی شدند./940/پ202/الف
ارسال نظرات