۰۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۹۱۵۲۶
امام جمعه آبادان:

اقتدار بسیج خشم دشمنان را برانگیخته است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبادان، اظهار داشت: هجمه رسانه ای غرب علیه تشکل مردمی بسیج، گویای اقتدار و تأثیر بسیج در مقابله با نظام جهانی سلطه است.
حجت الاسلام محمدي اصفهاني، امام جمعه آبادان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالله محمدی اصفهانی، امام جمعه آبادان، روز گذشته در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، شکل‌گیری بسیج به عنوان فراگیرترین نهاد اجتماعی را از جمله ویژگی‌های رهبری مدبرانه امام راحل عنوان کرد و اظهار داشت: بسیج موثرترین نهاد در دفاع از مرزهای اخلاقی و عقیدتی جامعه اسلامی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان، در ادامه سخنان خود، با تبریک هفته گرامی داشت بسیج و هفتم آذرماه روز نیروی دریایی، خاطرنشان کرد: خاطره جانبازی سربازان اسلامی در فضای فکری وعملی فرهنگ بسیج هیچ‌گاه از خاطره‌ها فراموش نمی‌شود.

این استاد حوزه علمیه آبادان، مأموریت‌های بسیج را متناسب با نیاز کشور متنوع عنوان کرد و گفت: بسیج در هر سنگری که منافع ملی و انقلابی ایران اسلامی اقتضا کند به امر ولی فقیه آماده افتخار آفرینی است؛ این شجره طیبه هم اکنون نیز با مأموریت‌های فرهنگی که رهبر معظم انقلاب برای آن تعریف کرده‌اند، در جریان مقابله با جنگ نرم دشمن علیه ایران اسلامی، نقش محوری دارد.

وی با اشاره به دستاوردهای علمی جوانان بسیجی در سال های اخیر گفت: بسیج همچون حضور حماسی دوران دفاع مقدس، اکنون رسالت نیل به قله‌های رفیع دانش و کسب فناوری‌های نوین را برعهده دارد؛ هجمه رسانه ای غرب علیه این تشکل مردمی، گویای اقتدار و تأثیر بسیج در مقابله با نظام جهانی سلطه است.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان در ادامه، بصیرت، تعهد و مردمی بودن، اخلاص، پایبندی به آرمان های شهدا و امام راحل و عشق به ولایت را از جمله شاخصه‌هایی فرهنگ بسیج و بسیجی برشمرد و گفت: بسیج نهادی فراگیر و متعلق به همه اقشار جامعه است.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه، همچنین با تبریک سالگشت عید غدیر خم اظهار داشت: ولایت به عنوان تکمیل دین یکی از ارزنده ترین هدیه های الهی به مؤمنان محسوب می شود؛ غدیر ویژه شیعیان نیست؛ بلکه جشن همه آزادگان جهان است.

امام جمعه آبادان امامت و ولایت را تضمین سلامت، امنیت و آرامش جامعه عنوان کرد و گفت: حفظ راه امامت و ولایت برهمه واجب است؛ رهبری مدبرانه حضرت آیت الله خامنه ای، در جریان فتنه های پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری، تجلی بصیرت و کارآمدی اصل و مصداق ولی فقیه در صیانت از امنیت ملی است.

حجت الاسلام محمدی اصفهانی در پایان خطبه‌ها خاطر‌نشان کرد: رهبر معظم انقلاب، با بصیرت و تدبیر برجسته، فتنه را مهار کرد و دست توطئه گر غرب را در ایجاد فتنه و نیز گمراه کردن برخی از ساده دلان و فریب خوردگان را به مردم نشان داد./945/پ202/س
ارسال نظرات