۰۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۹۱۵۸۶

طرح بزرگ کتابخوانی امامت و مهدویت در آبادان آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل بنیاد مهدویت آبادان، از راه اندازی طرح بزرگ کتابخوانی با موضوع امامت و مهدویت در آبادان خبر داد.
کتابخانه
مسعود دریس، مدیر عامل بنیاد مهدویت آبادان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به راه اندازی طرح بزرگ کتابخوانی در آبادان، اظهار داشت: هدف از راه اندازی این طرح که با موضوع امامت و مهدویت در هفته کتاب آغاز به کار کرد، ترویج فرهنگ مهدوی و گسترش کتابخوانی در سراسر استان است.

مدیر عامل بنیاد مهدویت آبادان، به طرح بصیرت و شیوه اجرایی کردن آن اشاره کرد و گفت: این طرح بزرگ از سوی بنیاد مهدویت آبادان برای جوانان و نوجوانان برگزار می شود، که نخبگان مهدوی مدارس آبادان را در مقطع راهنمایی و دبیرستان شناسایی کرده و آموزش های کوتاه مدتی را در زمینه معارف مهدوی برای آن ها برگزار می کنیم.

وی در ادامه سخنان خود، به نشر چندین کتاب در زمینه مهدویت اشاره کرد و اظهار داشت: نشر کتاب الأسإله و الأجوبه حول الاامام المهدی به زبان عربی که محتوای آن 210 سؤال پرسش و پاسخ پیرامون امام زمان(عج) است، کتاب مهدویت: چیستی، چرایی، چگونگی که در آن به 110سؤال چرا مهدویت پاسخ داده می شود.

مسعود دریس گفت: کتاب زندگی مهدوی، سلوک مهدوی، وقف مهدوی، گام به گام با معارف مهدویت و کتاب شرح دعای الهم کن لولیک از کتاب هایی هستند که از سوی بنیاد مهدویت آبادان تهیه و به چاپ رسیده اند./945/پ203/ص
ارسال نظرات