۰۶ آذر ۱۳۸۹ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۹۱۶۱۱
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

ولایت فقیه، رکن اصلی و قطب‌نمای جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، ولایت را محور و قطب‌نمای مسلمانان دانست و گفت: جامعه‌ای که از یک رهبر الهی، آگاه و عادل برخوردار باشد به یقین به سعادت رهنمون می‌شود.
معاون فرهنگي اداره کل تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام سیدحسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در جمع کارشناسان فرهنگی این اداره کل رشت، با گرامیداشت هفته بسیج، این نیروی مردمی را یک فرهنگ اسلامی دانست و گفت: بسیج نمادی از دین و ارزش‌های اسلامی است.

وی بسیج و بسیجی را یک تفکر والا و ارزشمند در نظام اسلامی معرفی کرد و افزود: امروز همه کسانی که به وظیفه فردی و اجتماعی عمل می‌کنند در حقیقت یک بسیجی هستند.

حجت الاسلام گلمیرزاده اقتدار و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را به برکت فرهنگ بسیجی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: با فرهنگ بسیجی جامعه از هر نظر دارای اقتدار و عظمت می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان به نقش بسیج در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس تجلی حضور نیروی مردمی بسیج در دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب بود.

وی هفته بسیج را فرصتی مناسب برای تبیین نقش‌های جدید و ظرفیت‌های بالقوه این تشکل در ترویج ارزش‌های اسلامی عنوان کرد و گفت: مسؤولان و دست‌اندرکاران نظام باید ابعاد گسترده بسیج را برای مردم به‌ویژه نسل جدید انقلاب اسلامی بیان کنند.

حجت الاسلام گلمیرزاده با اشاره به تاکتیک جدید دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ادامه ادامه داد: امروز استراتژی دشمنان علیه ایران اسلامی از جنگ سخت افزاری به جنگ نرم افزاری تغییر پیدا کرده است که نقش بسیج به منظور مقابله با توطئه های نرم دشمنان بسیار تعیین کننده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت عید سعید غدیر، از غدیر به عنوان تجلی حقیقت در اسلام ناب محمدی(ص) یاد کرد و گفت: عید غدیر عید وحدت و همگرایی مسلمانان است.

حجت الاسلام گلمیرزاده با اشاره به واقعه غدیر خم و معرفی علی(ع) به عنوان ولی پس از مراسم حج، افزود: اهمیت این موضوع به گونه‌ای بود که خداوند به پیامبر(ص) فرمود اگر این کار انجام نشود ارزش و تلاش او و پیامبران دیگر به هدر می‌رود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که ولایت در اسلام محور و قطب‌نمای مسلمانان محسوب می‌شود، تصریح کرد: جامعه‌ای که از یک رهبر الهی، آگاه و عادل برخوردار باشد قطعاً به سعادت رهنمون می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان ولایت فقیه را به عنوان رکن اساسی در جهان اسلام توصیف کرد و اظهار داشت: اطاعت از ولایت در اسلام یک امر اجتناب ناپذیر است./950/پ202/الف
ارسال نظرات