۰۶ آذر ۱۳۸۹ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۹۱۶۱۴
نماینده ولی فقیه در گیلان:

ولایت فقیه ضامن سعادت و تعالی نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که ولایت فقیه ضامن سعادت و تعالی نظام اسلامی است، بیان داشت: ولی فقیه عامل جلوگیری از تهاجم های دشمنان علیه نظام اسلامی است.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، ششم آبان در دیدار فرمانده ناوگان نظامی شمال کشور در رشت با گرامیداشت هفتم آذر روز نیروی دریایی، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس دفاع ارزنده ای از آرمان ها و ارزش های انقلاب به عمل آورد.

وی با بیان این که رشادت های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفتم آذر سال 59 فراموش شدنی نیست، افزود: این نیرو با همه توان خود در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی کرد.

امام جمعه رشت تکیه بر مفاهیم الهی را مهم ترین رمز پیروزی رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: فرزندان این مرزوبوم با توکل به خداوند متعال و تمسک به اهل بیت(ع) توانستند در مقابل تجاوز دشمنان ایستادگی کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به این که هشت سال دفاع مقدس درس بزرگی برای زورگویان عالم بود، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی فهمیدند که نمی تواند در مقابل توان معنوی ملت ایران ایستادگی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی عشق به قرآن و رهبری ارز جمله مهم ترین ویژگی های رزمندگان ایران اسلامی در دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: فرزندان این مرزوبوم با تکیه بر همین دو اصل در مقابل دشمن تا دندان مسلح مقاومت کردند.

وی در ادامه بصیرت و معنویت را دو سلاح مهم برای خنثی کردن توطئه های دشمنان دانست و ادامه داد: امروز رزمندگان ایران اسلامی به این دو سلاح مهم مجهز هستند و با تکیه بر آن همواره بر دشمنان نظام غلبه خواهند کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری حفظ آرمان‌های مقدس را نیازمند پیکار در مقابل دشمنان اسلامی دانست و ادامه داد: اگر در مقابل دشمنان پیکار نکنیم ارزش‌های الهی و انسانی از بین خواهد رفت.

وی چپاول کشورهای اسلامی را یکی از ویژگی های استکبار جهانی در طول تاریخ برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی گفتمان استکبار ستیزی در دنیا نهادینه شده و ملت های آزاده دنیا می توانند در مقابل قدرت های زورگو جهانی مقاومت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با اشاره به این که مبارزات و ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت های زورگو خاورمیانه ای دینی به وجود آورد، ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس به منظور حفظ و حراست از اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله ولایت و رهبری در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: ولی فقیه پس از ائمه اطهار(ع) عهده دار سکان حکومت اسلامی است.

وی شجاعت، اجتهاد، فقیه، مدیر و مدبر را از جمله مهم ترین ویژگی های بارز ولی فقیه برشمرد و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در زمان حیات خود این ویژگی ها را دارا بودند و امروز نیز رهبرمعظم انقلاب اسلامی با دارا بودن این خصوصیات رهبر جامعه اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که ولایت فقیه ضامن سعادت و تعالی نظام اسلامی است، بیان داشت: ولی فقیه عامل جلوگیری از تهاجم های دشمنان علیه نظام اسلامی است./950/پ202/الف
ارسال نظرات