۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۹۱۶۲۰
امام جمعه چابهار:

نیروهای مسلح ایران تنها نیروهای مسلح دنیا هستند که در راه توحید مبارزه می کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه چابهار، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان و رزمندگان نیروی دریایی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تنها نیروهای مسلح دنیا هستند که در راه توحید مبارزه می کنند .
حجت الاسلام سيد محمد موسوي، امام جمعه چابهار و مدير مدرسه علميه امام صادق (ع)


به گزارش خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه چابهار و عضو شورای حوزه علمیه سیستان و بلوچستان، در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که روز شنبه به مناسبت سالروز نیروی دریایی در منطقه سوم دریایی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در شهرستان کنارک برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و رزمندگان نیروی دریایی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تنها نیروهای مسلح دنیا هستند که در راه توحید مبارزه می کنند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر نیروی دریایی کشور به توان رزمی و دفاعی بالایی دست یافته و بدون نیاز به هیچ کشوری تمام تجهیزات مورد نیاز خود را تأمین می‌کند.

سیاوش جره، فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در کنارک، نیز در این مراسم با اشاره به رشادتهای نیروی دریایی در سال‌های دفاع مقدس، گفت: در حال حاضر نیز این نیرو با مأموریت های خود بر آبهای منطقه و حفظ امنیت آن تسلط کامل دارد.

وی افزود: از چهار سال پیش تاکنون این نیرو برای حفظ امنیت منافع جمهوری اسلامی، کشتی‌های نفتکش و تجاری 850 مأموریت اسکورت و 30 مورد درگیری با دزدان دریایی داشته است./940/پ202/س

ارسال نظرات