۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۹۱۶۲۸
آیت الله شفیعی:

انقلاب اسلامی محور گسترش مکتب تشیع است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، انقلاب اسلامی را محور گسترش مکتب تشیع عنوان کرد.
آيت الله شفيعي، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته، در دیدار با مدیران و مسؤولان اداره کل زندان های خوزستان، اظهار داشت: امروز سرنوشت شیعه وابسته و پیوسته به غدیر شده، چرا که امروز دشمن شمشیر را از رو بسته و با تمام توان علیه اسلام به ویژه در خصوص شیعه وارد عمل شده است. 

وی افزود: امروز هم اسلام و هم مذهب تشیع رو به گسترش است و روی کار آمدن دولت شیعی در عراق نمونه بارز اراده حق تعالی برای این امر است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را مبدا و محور گسترش مذهب تشیع، توصیف کرد و اظهار داشت: امروز به لطف خداوند ما از ولایت در ابعاد مختلف همچون ولایت الله، ولایت نبی، ولایت وصی و ولایت فقیه برخوردار هستیم.

وی با بیان این که توسعه عامل افزایش دسیسه های دشمنان برای مقابله جدی با اسلام است، اما باید توجه داشته باشیم که در هیچ دورانی همچون این دوران، این همه هجوم و خصومت ، علیه شیعه نبوده است؛ تصریح کرد: بر این اساس تکلیف ما این است که در حفظ و حراست از مذهب شیعه بعنوان هسته مرکزی دین اسلام بکوشیم.

آیت الله شفیعی، در بخش دیگری از سخنان خود، زندان را یک واقعیت اجتماعی برشمرد و گفت: این واقعیت قابل انکار نیست و باید توسط متولیان اجرائی و قضائی استان درک شده و مورد توجه قرار گیرد و به شکل هدفمند کمک و یاری شود تا بتواند بار اصلاحی و تربیتی خود را درست به انجام رساند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان این که فرهنگ و اندیشه غدیر می تواند مصونیت از بزه و کج روی را به عنوان یک منبع هدایتگر موجب گردد ، آشنا سازی زندانیان با آموزه های دینی و مذهبی را یک رویکرد فرخنده و مبارک در نظام زندانبانی استان عنوان کرد.

وی ادامه داد: زندانیان باید روز بروز بیشتر با اسلام، تشیع و غدیر آشنا شوند و مناسب با شرایط زندانها غدیر و فلسفه آن باید در باور و اندیشه زندانیان نهادینه شوند و زمینه اصلی مصونیت آنان در پس از آزادی باید پیرامون این باشد که فرهنگ غدیر بتواند در تکمیل چرخه اصلاح و تربیت مؤثر واقع شود./945/پ202/ص
ارسال نظرات