۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۹۱۶۳۶

برنامه های سفر رییس جمهور و اعضای هیأت دولت به مازندران اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران مهم ترین برنامه های سفر دو روزه رییس جمهور و اعضای هیأت دولت به استان را تشریح کرد.
سفر احمدي نژاد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، هادی ابراهیمی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، شب گذشته در نشستی خبری با رسانه های گروهی استان که در آستانه سومین سفر استانی رییس جمهور به مازندران برگزار شد، گفت: رییس جمهور روز سه‌شنبه با مردم در استادیوم شهید متقی ساری دیدار می‌کند.

وی با اشاره به این که دیدار با مدیران اجرایی به همراه استاندار و مدیران فرهنگی از برنامه‌های سفر احمدی‌نژاد به مازندران در سفر سوم است، تصریح کرد: دیدار با منتخبان، دیدار با خانواده‌های شهدا و حضور در کارگروه فرهنگ و هنر، دیدار با مدیران و گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم از طریق شبکه طبرستان از مهم‌ترین سرفصل‌های سفر هیئت دولت به مازندران است.

ابراهیمی توسعه و پیشرفت همه جانبه استان و همچنین تحقق مصوبات سفرهای استانی دولت در گرو تعامل همه جانبه و همراهی اصحاب محترم رسانه است.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران نگاه مدیریت ارشد استان به اصحاب رسانه را تعاملی برشمرد و اظهار داشت: برای پیشبرد اهداف دولت از ظرفیت همه رسانه ها استفاده می شود.

ابراهیمی با اشاره به نگاه ویژه ی مدیریت ارشد استان به تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی، اظهار داشت: از هرگونه برنامه ای که توسعه، شادابی و پویایی جامعه را فراهم آورد، استقبال کرده و حمایت می کنیم.

رییس ستاد هماهنگی سفر هیأت دولت به مازندران، استقبال مردمی از این سفر را از بهترین و باشکوه ترین نوع استقبال ها پیش بینی کرد و بیان داشت: یکی از مهم ترین رخدادهای امسال در مازندران سفر قریب الوقوع دکتر احمدی نژاد و هیات دولت به استان خواهد بود.

وی، از رسانه ها به عنوان بازوان مدیران و وجدان های بیدار جامعه یاد کرد و گفت: سرعت در انتقال اخبار و تعامل مناسب خبرنگاران با مدیران از جمله انتظارات ما از اصحاب رسانه است و ایجاد نشاط و امید در جامعه باید سرلوحه کار خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با بیان این که در تدوین مصوبات پیشنهادی سفر سوم دولت از نقطه نظرات برخی از صاحب نظران و مدیران حال حاضر و گذشته استان بهره برداری شده است، خاطر نشان ساخت: بیشترین مصوبات این دوره از سفر استانی دولت به مازندران در حوزه های نرم افزاری است تا از سخت افزار های موجود در استان بهره برداری مناسب صورت پذیرد. 

رییس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری در ادامه نگاه مدیریت ارشد استان به خبرنگاران را ویژه دانست و گفت: جهت پوشش مناسب تصویری و خبری این سفر، تعداد ۹۷ خبرنگار استان در قالب این کمیته قرار دارند./950/پ202/الف
ارسال نظرات