۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۹۱۶۴۰
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

معنویت و بصیرت مهم ترین شاخصه بسیجیان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، معنویت و بصیرت را مهم ترین رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس دانست.
حجت الاسلام مختار نظري، مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کريلاي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مختار نظری، مسؤو نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، عصر روز گذشته در همایش فرهنگیان بسیجی مازندران که به مناسبت هفته شکوهمند بسیج در اداره کل آموزش و پرورش مازندران برپا شد، گفت: بصیرت و معنویت رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به نابرابری جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی و حمایت گسترده ی تسلیحاتی استکبار جهانی از صدام، افزود: ولایت پذیری، رهبریت دینی، توکل به خدا، توسل به اهل بیت (ع) و ایثار و پاک باختگی، پیروزی های گسترده و بزرگ رزمندگان اسلام و شکست دشمن در جنگ تحمیلی را زمینه سازی کرد.

حجت الاسلام نظری با اشاره به قضاوت ناآگاهانه عده ای نسبت به مدیریت کار آمد دینی در دوران حاکمیت اصلاح طلبان، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس کار آمدی دین اسلام را به اثبات رساند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندان با اشاره به جایگاه و قداست بسیج در نظام اسلامی، گفت: بصیرت دینی و ولایتمداری از ویژگی های شاخص بسیجیان محسوب می شود و  بسیج عرصه معرفت و همت والا و محل حضور پاکترین و فداکارترین انسان ها است.

وی، انسجام بخشی، وحدت آفرینی و بصیرت افزایی را مهم ترین کارکرد های بسیج در تاریخ انقلاب برشمرد و ادامه داد: در تاریخ انقلاب نیروی مقاومت بسیج و تفکر بسیجی نقش اساس در مواجه با فتنه ها داشته است.

حجت الاسلام نظری با تأکید براین که تا مقطع موعود هیچگاه رسالت انقلاب و بسیج پایان یافتنی نیست و هیچ پوینده طریقی حق ندارد یک لحظه حرکت رو به رد و تکاملی انقلاب اسلامی متوقف کند، بیان داشت: لذا در نظام سیاسی عصر غیبت یعنی ولایت فقیه برای تبدیل به چارچوب تئوریک و احکام مقررات دینی به یک چرخه عملی ارتباط مستقیم رهبر با توده ها و تحقق چرخه اهداف انقلاب و ایستادگی در مواجهه با جبهه دشمن، وجود یک سیستم انگیزشی و موتور محرکه مؤثر به نام بسیج ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی افزود: بسیج در جمهوری اسلامی ایران با دو شاخصه اسلامی و مردمی بودن و نیز روح ایدئولوژیک حاکم برآن شناخته شده و این ویژگی ها آن را به نیروی بی بدیل در مقایسه با سایر قدرت های نظامی و شبهه نظامی در جهان تبدیل کرده است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندان، بسیج را آئینه تمام نمای عشق و ایثار دانست و خاطرنشان کرد: حماسه و ایثار رزمندگان بسیجی دردفاع عاشورایی هیچ گاه از ذهن ها پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که بسیج یک نهاد نظامی نیست، تصریح کرد: بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خدمات بسیاری در بخش های مختلف انجام داده که مقابله با تهدید های دشمنان نظام اسلامی تنها بخشی از اقدامات بسیج است./950/پ202/الف
ارسال نظرات