۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۹۱۶۸۴
تازه مسلمان فرانسوی:

اندیشه امام خمینی فرامرزی و جهانی است

خبرگزاری رسا ـ سهیل اسعد، امام خمینی(ره) را الگویی جاودانه برای نسل جوان امروز و اندیشه و تفکر امام خمینی(ره) را اندیشه‌ای فرامرزی و جهانی خواند و گفت: بیداری ملل مختلف را از برکات انقلاب اسلامی ایران است.
حضرت امام خميني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سهیل اسعد، از کشور آرژانتین و میلود میشل، از کشور فرانسه، که به تازگی به دین اسلام گرویده‌اند، صبح امروز در تالار فرهنگ اندیمشک حضور یافتند.

بر اساس این گزارش، این دو تازه مسلمان، در سخنانی به بیان دلایل تغییر آیین خود پرداختند و مکتب تشیع را کامل‌تر و برحق‌تر از دیگر مذاهب کنونی جهان معرفی کردند.

سهیل اسعد، در سخنرانی خود، نظام خانواده در غرب را مورد انتقاد قرار داد و خاطرنشان کرد: نظام خانواده در غرب به نظامی از هم گسیخته و سست‌بنیان تبدیل شده است.

میلود میشل، نیز در بیاناتی امام خمینی(ره) را الگویی جاودانه برای نسل جوان امروز و اندیشه و تفکر امام خمینی(ره) را اندیشه‌ای فرامرزی و جهانی خواند و گفت: بیداری ملل مختلف را از برکات انقلاب اسلامی ایران است.

وی در ادامه سخنان خود، به بیان مباحثی پیرامون دینداری در جوامع امروز، حجاب، آثار و برکات رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و همچنین به بررسی مشکلات جوامع غربی در عصر کنونی پرداخت.

از دیگر برنامه‌های این همایش پخش کلیپ، قرائت دل نوشته‌ای با عنوان غدیر نقطه تأملی در تاریخ، مسابقه و پرسش و پاسخ آزاد شرکت‌کنندگان در برنامه بود؛ این همایش از سوی موسسه فرهنگی «نغمه‌های عشق» اندیمشک برگزار شد./945 /پ203/ص



ارسال نظرات