۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۹۱۷۰۸
با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور؛

رابطه دولت و مجلس در حوزه علمیه قم بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ در ادامه سلسله نشست‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه قم، در نشستی با حضور حجت‌الاسلام میرتاج الدینی رابطه دولت و مجلس در حوزه علمیه قم بررسی می‌شود.
رابطه دولت و مجلس در حوزه علمیه قم بررسی می‌شود
حجت‌الاسلام کریم زایری مسؤول اداره سیاسی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: همزمان با فرارسیدن ماه محرم و با هدف ارتقای بصیرت و سطح سیاسی طلاب و فضلای حوزه علمیه، سلسله‌ نشست‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

وی افزود: به همین منظور همایش با عنوان بررسی رابطه دولت و مجلس با حضور حجت‌الاسلام میرتاج الدینی معاون پارلمانی رییس جمهور در قم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام زایری با بیان این که این همایش بسیار مهم و تاثیر گذار است، خاطر نشان کرد: با توجه به این که در ماه محرم شماری زیادی از طلاب و فضلای حوزه علمیه به عنوان مبلغ به سراسر کشور اعزام می‌شود برگزاری این همایش در ارتقای سطح بصیرت مردم تاثیر بسزای خواهد داشت.

وی یادآور شد: همچنین با توجه به اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها در کشور، در همایش طلاب و فضلای حوزه علمیه قم این موضوع با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور بحث و بررسی می‌شود.

مسؤول اداره سیاسی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه گفت: این همایش، سه شنبه پس از نماز مغرب و عشا با حضور علما، روحانیان و طلاب حوزه علمیه در مدرسه عالی دارالشفای قم برگزار خواهد شد./917/پ202/ص

ارسال نظرات