۰۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۹۱۷۷۴

مسابقات فوتسال طلاب آذربایجان شرقی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مسابقات فوتسال طلاب حوزه های علمیه آذربایجان شرقی با حضور 12 تیم در تبریز برگزار شد.
مسابقات فوتسال طلاب بسيجي
حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج، مسابقات فوتسال طلاب حوزه های علمیه استان با حضور 12 تیم در تبریز برگزار شد.

وی با بیان این‌که این مسابقات با حضور تیم های فوتسال همه حوزه‌های علمیه شهرستانی همراه بود، خاطر‌نشان کرد: این مسابقات عصر امروز با معرفی تیم‌های برگزیده در حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز به کار خود پایان خواهد داد.

حجت الاسلام سرایی همچنین از برگزاری سلسله نشست های عقیدتی سیاسی ویژه طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: این نشست ها به ویژه در هفته بسیج با استقبال طلاب بسیجی رو به رو بوده است.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی گفت: همزمان با هفته بسیج، نمایشگاه قربان تا غدیر به همت پایگاه مقاومت بسیج طلاب حوزه علمیه مراغه برپا شده بود.

وی برگزاری مسابقات قرآنی، شب شعر و خاطره، تجلیل از نخبگان طلبه بسیج، اردوی سیاحتی و زیارتی به شهر مقدس قم و برگزاری نشست های بصیرت را از دیگر برنامه‌های بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی در هفته بسیج برشمرد./935/پ202/س
ارسال نظرات