۰۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۹۱۷۹۵

کارگاه تربیت مدرس حجاب در آذربایجان غربی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ کارشناس بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری کارگاه تخصصی تربیت مدرس حجاب در ارومیه خبر داد.
بانوان مبلغ
خانم صادقی، کارشناس بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه از برگزاری کارگاه تخصصی تربیت مدرس حجاب در ارومیه خبر داد و گفت: این کارگاه از فردا با حضور سی نفر از همیاران پرورشی و بانوان فرهیخته استان در ارومیه آغاز می شود.

وی مدت برگزاری این کارگاه تخصصی آموزشی را چهار روز اعلام کرد و افزود: کارگاه آموزشی تربیت مربی حجاب به منظور ارتقای سطح دانش و بصیرت مدرسان و همیاران پرورشی استان است.

کارشناس بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: بانوان شرکت کننده در این دوره از افرادی هستند که به صورت مبلغ و مدرس در سطح مدارس استان جهت ترویج حجاب و عفاف فعالیت داشتند.

خانم صادقی خاطرنشان کرد: در این کارگاه آموزشی، از اساتید حوزه و دانشگاه استان خراسان صبح و عصر به سخنرانی در خصوص حجاب و عفاف خواهند پرداخت.

کارشناس بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی با بیان این که در پایان این کارگاه آموزشی به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می شود، اضافه کرد: مراسم افتتاحیه این کارگاه تخصصی فردا ساعت هشت صبح با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی آغاز می شود./936/پ202/الف
ارسال نظرات