۰۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۹۱۸۰۲
مدیر مدرسه علمیه شهید صدوقی:

رهنمودهای مراجع و علما چراغ راه طلاب و روحانیان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه شهید صدوقی(فاز2)، رهنمودها، نصایح و تذکرات علما و مراجع تقلید را چراغ راه طلاب و روحانیان ارزیابی کرد.
رهنمودهای مراجع و علما چراغ راه طلاب و روحانیان است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت‌الاسلام محمدعلی ضیایی مدیر مدرسه علمیه شهید صدوقی فاز 2 قم،  ظهر امروز در دیدار طلاب این مدرسه با آیت الله علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، گزارشی از فعالیت های آموزشی و پژوهشی این مدرسه ارائه کرد.

حجت الاسلام ضیایی با اشاره به برنامه های آموزشی مدرسه علمیه شهید صدوقی فاز دو، تصریح کرد: طلاب این مدرسه علمیه در شش پایه تحصیلی اشتغال به تحصیل دارند.

وی ابراز داشت: طلاب این مدرسه با رویکرد اخلاقی و ولایتی از نظر آموزشی و رفتاری مسائل و امور تحصیلی خود را دنبال می کنند.

حجت الاسلام ضیایی با اشاره به سابقه 13 ساله فعالیت این مدرسه خاطرنشان کرد: این مدرسه در طول سیزده سال فعالیت خود توانسته است جایگاه بسیار خوبی را در بین مدارس علمیه شهر مقدس قم پیدا کند.

مدیر مدرسه علمیه شهید صدوقی فاز2 ادامه داد: این مدرسه علمیه در سالیان اخیر نیز با جذب طلاب متخلق توانسته است جایگاه ویژه ای را در بین مدارس علمیه قم به خود اختصاص دهد.

این استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: این مدرسه علمیه در سال جاری نیز طلاب بسیار قوی و مستعدی را جذب کرده است که بعضی از آنها از دانشجویان متعهد هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، جایگاه مراجع و علما را برجسته توصیف کرد و گفت: مواعظ، نصایح و رهنمودها و تذکرات مراجع تقلید و علما چراغ راه طلاب و روحانیان است. /924/پ202/ص
ارسال نظرات