۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۹۱۸۶۳
آیت الله حیدری:

جریان فتنه قصد تضعیف ولایت فقیه را داشت

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: جریان فتنه قصد ضربه زدن به اسلام و تضعیف ولایت فقیه را داشت.
آيت الله حيدري، امام جمعه موقت اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در آیین تجلیل از خانوده های معظم شاهد اروندکنار اظهار داشت: فتنه بزرگ بعد از انتخابات سال 88 که ستون‌های اسلام و انقلاب را هدف قرار داده بود، به برکت وجود خانواده شهدا و بصیرت دیگر اقشار ملت دفع شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، درادامه سخنان خود اظهار داشت: رهنمود ها وعملکرد مدبرانه مقام معظم رهبری در تشریح و افشای دست های پیداو پنهان بیگانگان در روشنگری عوامل فتنه نقش تعیین کننده داشت.

دبیر شورای حوزه علمیه خوزستان، با بیان برخی رویدادهای واقعه غدیر خم افزود: ولایت فقیه تداوم راستین پیام غدیر و انتصاب مولا علی(ع) به ولایت مسلمانان است.

آیت الله حیدری، شیعه را در معرض تهاجم فرهنگی و شبهه آفرینی ها دشمنان اسلام و انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: در مقابل جنگ نرم دشمن فقط با تمسک به ولایت فقیه می توان از بحران خارج شد؛ جوانان باید با وقایع غدیر و حوادث بعد از آن آگاه باشند تا در دام فتنه گران نیفتند.

این استاد عالی حوزه علمیه ابراز داشت: وفاداری به آرمان های امام راحل ، اطاعت از رهنمودهای ولایت فقیه، متعهد بودن به حفظ وتداوم راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی موجب افزایش اقتدار نظام اسلامی و مصونیت انقلاب در برابر جنگ نرم مستکبران می شود. /945/پ203/ص
ارسال نظرات