۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۹۱۹۳۲
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

مقاومت همچون کوه در مقابل فشارهای بین المللی می ایستد

خبرگزاری رسا ـ شیخ نبیل قاووق با اشاره به اینکه آمریکا با استفاده ابزاری از دادگاه بین المللی ترور حریری به دنبال تضعیف مقاومت است، تاکید کرد که مقاومت از میدان مبارزه با دشمنان خود پیروز و سربلند بیرون خواهد آمد.
قاووق
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، روز گذشته در مراسمی در شهر صور در جنوب لبنان با اشاره به اینکه آمریکا در پی استفاده ابزاری از دادگاه بین المللی ترور رفیق حریری، نخست وزیر پیشین لبنان برای ضربه زدن به مقاومت و سوریه است، گفت: این دو در منطقه در موضع قدرت قرار دارند و در برابر طرح های آمریکایی و اسراییلی ایستاده اند.

وی هدف از سرعت بخشی آمریکا به روند صدور حکم دادگاه بین المللی را رویارویی جدید با مقاومت دانست و با تاکید بر اینکه مقاومت این تهدید را به فرصت تبدیل خواهد کرد و گفت: مقاومت قدرتمند است و تمام امکانات لازم برای پیروزی و غلبه بر حمله هدفمند علیه خود را در اختیار دارد.

شیخ قاووق با تاکید بر اینکه آمریکا در لبنان به دنبال تامین منافع اسراییل است و لبنان در برنامه هایش جایی ندارد، گفت: آمریکا با لبنان رابطه دوستی ندارد و هرگز به دنبال محقق ساختن عدالت یا کشف حقیقت نیست، بلکه تنها چیزی که برایش مهم است، حمله به مقاومت و تضعیف آن در راستای خدمت به تجاوزگران صهیونیستی است.

وی با اشاره به اینکه مقاومت این چالش را می پذیرد و پیروز و سربلند از این بحران بیرون خواهد آمد، گفت: مقاومت اطمینان دارد که هرچه فشارهای بین المللی سیاسی، رسانه ای و روانی را افزایش دهند از تحقق اهداف خود عاجز خواهند ماند؛ چراکه لبنان میدان مناسبی برای تاخت و تاز آمریکا و کسب اهدافش نیست.

مسؤول حزب الله در جنوب لبنان با تاکید بر اینکه لبنان، میدان مقاومت است، مقاومت را کوهی استوار دانست که فشارهای بین المللی یا حکم دادگاه های بین المللی آن را به لرزه درنخواهد آورد و گفت: مقاومت با پشتوانه قدرت مردمی، سیاسی و نظامی اش قادر است که دستاوردهای خود را حفظ کند و به دفاع از مردم و مبارزان بپردازد./981/گ
ارسال نظرات