۱۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۹۲۰۰۹
امام جمعه اردبیل:

خیرین مدرسه ساز افتخار جهان تشیع هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری گفت: خیرین مدرسه ساز با نشان دادن قداست کار خویش، الگویی برای مسلمانان جامعه اسلامی هستند.
حجت الاسلام و المسلمين عاملي    امام جمعه اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل شب گذشته در دیدار مدیران مجمع خیران مدرسه ساز این استان اظهار داشت: ساخت نمازخانه همراه با ساخت مدارس موضوعی بسیار مهم در امر تربیت دینی دانش آموزان به شمار می رود.

وی با بیان اینکه ساخت نمازخانه در کنار احداث مدارس توجه دانش آموزان به امر نماز را بیش از پیش جلب می کند، گفت: بهتر است از نام مقدس شهیدان برای نامگذاری این نمازخانه ها استفاده شود .

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر فرهنگ سازی ساخت مدرسه میان خیریان و مردم نوعدوست استان اردبیل گفت: ساخت مدارس جزو باقیات الصالحات است که همواره موجب عاقبت بخیری در دنیا و آخرت خواهد شد.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: در صورتی که نیازهای جامعه به صورت مناسب به مردم اطلاع رسانی شود، بدون شک خیرین زیادی مانند مرحوم حسنعلی علیپور به انجام این کار مقدس روی خواهند آورد، چنانکه مردم نوعدوست کشور در جریان های مختلف اجتماعی این امر را اثبات کرده اند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز افتخار جهان تشیع هستند، گفت: خیرین مدرسه ساز با نشان دادن قداست کار خویش، الگویی برای مسلمانان جامعه اسلامی هستند.

وی در ادامه با تشریح وضعیت استان اردبیل در زمینه مدرسه سازی گفت: اردبیل جزو استان های مثال زدنی در زمینه مدرسه سازی است و خیران مدرسه ساز این استان تعامل نزدیکی با اداره کل نوسازی مدارس دارند./935/پ202/ص
ارسال نظرات