۱۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۹۲۱۵۱
به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان؛

دوره آموزشی روش تحقیق و پایان نامه نویسی در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی روش تحقیق و پایان نامه نویسی ویژه طلاب سطح سه مدارس علمیه خواهران مشهد، دوازدهم و سیزدهم آذرماه در مشهد برگزار می شود.
کلاس درس حوزه علميه خواهران
خانم ندری، مسؤول واحد پژوهش خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: با توجه به اینکه هم‌اینک 50 نفر از طلاب خواهر در مقطع تحصیلات تکمیلی(سطح 3) در شرف تدوین پایان نامه هستند، لازم است با روش تحقیق پیشرفته و تدوین پایان نامه در مقطع سطح سه، آشنایی داشته باشند.

وی با اشاره به سرفصل های آموزشی این دوره تصریح کرد: آشنایی با روش های مختلف برای جستجوی اطلاعات علمی در اینترنت، ذخیره اطلاعات از طریق اتصال به بانک ها و پایگاه های اطلاعات علمی، انتقال اطلاعات از پایگاه های اطلاعات علمی به کتابخانه های دیجیتال، برخی فنون نویسندگی و ویراستاری علمی وادبی و چگونگی بهره مندی از کتب غیر فارسی در تدوین پایان نامه، سرفصل های آموزشی در این دوره است.

مسؤول واحد پژوهش خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با اشاره به شرکت طلاب سطح سه در دو گرایش فقه و تفسیر در این کلاس ها، افزود : اهداف حوزه های علمیه برای تدوین پایان نامه، تفاوت پایان نامه نویسی با سایر نوشته ها و چگونگی انتخاب موضوع پایان نامه از موضوعات مورد بحث در این کلاس ها است.

ندری یادآور شد: این دوره آموزشی، جمعه دوازدهم آذرماه به صورت کارگاهی و با حضور خانم دکتر شریف، از اساتید دانشگاه فردوسی مشهد و شنبه سیزدهم آذر ماه با حضور حجت الاسلام علی جلائیان اکبرنیا، استاد حوزه و دانشگاه و خانم اعدادی مسؤول واحد خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار خواهد شد.

گفتنی است، این کلاس ها از ساعت 8صبح در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا توس(س) مشهد برگزار می شود./969/پ202/ص
ارسال نظرات