۱۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۹۲۱۵۴
با پیگیری‌های خبرگزاری رسا؛

مستند زندگی آیت الله قزلجه ای تولید می شود

خبرگزاری رسا ـ در پی انتشار اخبار و تصاویری مبنی بر کسالت و بیماری آیت الله علی قزلجه ای، از علمای برجسته آذربایجان شرقی در خبرگزاری رسا، صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی اقدام به تولید مستند زندگانی آیت الله قزلجه ای می کند.
 آيت الله قزلجه اي  آيت الله قزلجه اي  آيت الله قزلجه اي  آيت الله قزلجه اي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، در پی انتشار اخبار و تصاویری مبنی بر کسالت و بیماری آیت الله علی قزلجه ای، از علمای برجسته آذربایجان شرقی در خبرگزاری رسا، صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی اقدام به تولید مستند زندگانی آیت الله قزلجه ای می کند.

این مستند با پیگیری دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا در تبریز و با موافقت مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از هفته آینده مراحل تولید را آغاز خواهد کرد.

مصاحبه با آیت الله شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، آیت الله آل هاشم امام جمعه موقت تبریز و تعدادی از شاگردان و اساتید حوزه و دانشگاه از بخش های مهم این مستند خواهد بود.

تولید این مستند در دوران حیات آیت الله قزلجه ای نشان از توجه قابل تقدیر شبکه استانی سهند نسبت به حوزه های علمیه و علمای این منطقه است.

گفتنی است، پیش از این به دنبال انتشار اخبار خبرگزاری رسا مبنی بر بیماری آیت الله قزلجه ای، معاون پارلمانی رییس جمهور، فرماندار تبریز و جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران به عیادت این عالم وارسته رفته بودند.

شایان ذکر است، آیت الله قزلجه ای پس از گذراندن مقدمات تحصیلات حوزوی در حوزه علمیه طالبیه، به نجف اشرف و کربلا رفت و سال ها در محضر اساتید بزرگوار حوزه های علمیه عراق تلمذ کرد.

وی سال های متمادی امام جماعت مسجد جامع(جمعه مچید) در بازار تبریز را برعهده داشت./935/ت301/ص
ارسال نظرات