۱۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۹۲۱۵۶
امام جمعه اردبیل:

تربیت صحیح جامعه اسلامی را بیمه می کند

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری، خطاب به معلمان و دبیران آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: تربیت صحیح جامعه اسلامی را بیمه می کند.
حجت الاسلام و المسلمين عاملي    امام جمعه اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش این استان اظهار داشت: توجه به تهذیب نفس و تقوا به هماره علم آموزی مهمترین اصل در نظام تعلیم و تربیت آموزش و پرورش باشد.

وی خاطر نشان کرد: تربیت صحیح و مبتنی بر آموزه های دینی جامعه را در برابر توطئه های شوم عقیدتی دشمنان اسلام بیمه می کند.

امام جمعه اردبیل با انتقاد از نگاه افراطی و تفریطی به مساله آموزش در مدارس گفت: نباید طوری برخورد شود که دانش آموزان یا از درس و یا از دین و مبانی اسلامی زده شوند، تغلیم و تربیت در کنار یکدیگر معنا می یابد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگترین رسالت را در قبال آینده نظام بر عهده دارد، تصریح کرد: جامعه آرمانی و ایده آل شاخص های موردپسند امام زمان(عج) را باید دارا باشد، از این رو آموزش و پرورش حساس‌ترین عرصه در تحقق جامعه آرمانی به شمار می رود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش نباید جولانگاه عده‌ای افراد ناخرد و بی‌اندیشه قرار گیرد، در این عرصه باید شایسته‌ترین ‌ها کشف و استعدادهای ناب پرورش یابد./935/پ202/ص
ارسال نظرات