۱۱ آذر ۱۳۸۹ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۹۲۱۷۱
جانشین فرمانده کل سپاه:

فتنه و آشوب با وجود بصیرت مردم معنا ندارد

خبرگزاری رسا ـ سردار سلامی گفت: آشوب و فتنه با وجود بصیرتی که مردم شهید پرور ایران دارند، در هیچ کجای کشور معنی ندارد.
سردار سلامي جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران


به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا،همایش بزرگ، ملی مدافعان سوسنگرد با حضور شخصیت های لشگری و کشوری و رزمندگان مدافع سوسنگرد و خانوادهای معزز شهدا و ایثارگران و میهمانان ویژه ای از سراسر کشور در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.

سردار سلامی با اذعان به این مطلب که بعضی از حوادث سرنوشت یک ملت را برای همیشه تعیین می کنند، خاطر نشان کرد: آزادساری سوسنگرد فتح ارزشهای انقلاب و اسلام بود که در طول سالیان متمادی با نثار خون های پاک عاشقان اهلبیت عصمت و طهارت به ثمر نشسته بود و دشمن تمام طرحهای موذیانه خود را برای از بین بردن انقلاب نوپای اسلامی در ظرفی بنام صدام ملعون ریخته بود ولی عشق به وطن، عشق به ولایت تمام برنامه ریزیهای استراتژیک دشمن را به هم ریخته و در نهایت میتوان گفت، آزادساری سوسنگرد آینده ایران و اسلام را رقم زد.

وی افزود: سوسنگرد یک قطعه ای از جنگ نبود و به تمامیت جبهه های جنگ ارتباط داشت و حضور شیر مردان سراسر خطه کشورمان، خصوصا دلاور مردان آذری که با جان و دل به معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) لبیک گفتند، باعث یک عشق بی انتها و یک حس به وحدت رسیده شد که انگیزه مقاومت را در جوانان بالا برده و تصویر نوینی از عاشورای حضرت ابا عبدالله را در آنجا بوجود آورد.

سردار سلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سوسنگرد نقطه تمرکز دلدادگی ها شده بود، خطاب به حاضرین گفت: تنها عنصری که باعث بوجود امدن حس غیرت و حب وطن و ایمان گردید، عشق به ولایت بود و این عشق مقطعی نیست و اگر امروز هم خطری کشور ما را تهدید بکند همچون گذشته دلاور مردان آذربایجان و سایر نقاط کشورمان جواب محکمی به متجاوز خواهند داد.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرزندان امام خمینی(ره) در صفوف فشرده فارغ از هر قومیتی چنان ناامیدی به جبهه دشمن وارد کردند که باعث شکست استراتژیک و روانی دشمن شد.

سردار سلامی همچنین در ادامه به پایمردی ملت ایران در برابر تحریم های استکبار اشاره کرد و افزود: مردم با عظمت ایران چنان از سد تحریم ها گذشتند که پرچم پر افتخار ایران امروز برقله سرافرازی و غیرت می وزد.

سردار سلامی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: آشوب و فتنه با وجود بصیرتی که این مردم شهید پرور ایران دارند در هیچ کجای کشور معنی ندارد و چیزی جز عجز و ناتوانی برای کارگردانان فتنه نمانده است.

گفتنی است، در پایان این همایش برزگ و ملی از خانواده های مدافع سوسنگرد، همچون شهیدان علی تجلایی، مرتضی یاغچیان، نادر برپور و شهیدان باروقی، آشتاب، خدایاری، دوستیار و رهبری تجلیل بعمل آمد./935/د102/ص

ارسال نظرات