۱۱ آذر ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۹۲۱۷۲
نماینده ولی فقیه در گیلان:

سفرهای تبلیغی آیت الله نوری همدانی تقویت نظام و رهبری را به دنبال دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان به نقش آفرینی حضرت آیت الله نوری همدانی در حمایت از نظام و ولایت فقیه اشاره کرد و افزود: این مرجع تقلید پس از فتنه های سال گذشته در حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی از چیزی فروگذار نکرد.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در گردهمایی علما و روحانیان استان که با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی در مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار شد، با اشاره به نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی، گفت: ولایت فقیه بهترین راه هدایت جامعه اسلامی در زمان غیبت است.

وی با بیان این که همه مراجع و علما مدافع ولایت فقیه در جامعه اسلامی هستند، افزود: همه مراجع، ولایت فقیه را قبول دارند و برخی از راه ادله عقلی و برخی نیز با ادله نقلی آن را پذیرفته اند.

امام جمعه رشت با اشاره به این که امام راحل به عنوان یک مرجع تقلید ولایت فقیه را با دلایل عقلی و نقلی اثبات کرده‌اند، بیان داشت: مراجع در حوزه‌های علمیه مسأله ولایت فقیه را همواره بیان می کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، انتخاب شایسته ترین فرد برای رهبری و مدیریت جامعه اسلامی را یکی از مهم ترین وظایف مجلس خبرگان رهبری دانست و خاطرنشان کرد: این مجلس بیست سال قبل شایسته ترین فرد را برای رهبری نظام اسلامی انتخاب کرد.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم، گفت: دشمنان نظام اسلامی با همکاری رسانه های صهیونیستی قبل از انجام این سفر همه تلاش خود را برای کمرنگ جلوه دادن این سفر تاریخی به کار بستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، تبلیغ شکاف میان حکومت و مرجعیت را یکی از مهم ترین سوژه های رسانه ای غربی پیش از سفر مقام معظم رهبری به قم عنوان کرد و ادامه داد: علیرغم همه تلاش های دشمنان، استقبال تاریخی علما، طلاب و اقشار مختلف مردم از رهبر معظم انقلاب اسلامی همه توطئه ها را خنثی کرد.

وی در ادامه سخنان خود به نقش آفرینی حضرت آیت الله نوری همدانی در حمایت از نظام و ولایت فقیه اشاره کرد و افزود: این مرجع تقلید پس از فتنه های سال گذشته در حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی از چیزی فروگذار نکردند.

امام جمعه رشت، سفرهای تبلیغی حضرت آیت الله نوری همدانی به استان های کشور را یک اقدام بسیار مناسب در جهت تقویت نظام و رهبری انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: ولایت مداری این مرجع تقلید برای همگان اثبات شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، فقها و علما را بهترین افراد برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست و ادامه داد: امروز اداره جامعه باید بر عهده صالحان باشد./950/پ202/الف
ارسال نظرات