۱۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۹۲۲۰۴
امام جمعه اردبیل:

استکبار جهانی به دنبال تبعیض علمی ملت هاست

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری گفت: به اذعان دشمنان نظام، ایران اسلامی در 30 سال گذشته به اندازه 500 سال در تولید علم و دیگر زمینه ها پیشرفت داشته است.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: ترور داشمند هسته ایران نشان از اوج حماقت و بی شرمی استکبار جهانی در دشمنی با نظام اسلامی ایران است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان باید بدانند که ایران مملو از شهریاری هاست که اجازه نخواهند داد ایران اسلامی در طی مسیر پیشرفت و تعالی با مترین مشکلی رو به رو شود.

امام جمعه اردبیل خاطر نشان کرد: دشمنان در ابتدا به دنبال فرار مغزها و نخبگان بودند، اما پس از شکست در این مرحله رو به تبعیض علمی ملت ها آوردند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی گفت: دشمنان علم و فناوری را حریم خصوصی و منطقه ورود ممنوع خود تلقی می کنند، از این رو اگر کشوری خلاف میل آنان در جهت رشد و توسعه حرکت کند، آنها به بهانه های واهی رعایت حقوق بشر، تروریسم و آژانس انرژی هسته ای آن ملت را تحت فشار و تحریم قرار می دهند.

عضو خبرگان رهبری گفت: بدترین تبعیض ها در جهان امروز تبعیض علمی است، امروزه به اذعان خود دشمنان، نظام اسلامی ایران در 30 سال انقلاب اسلامی به اندازه 500 سال در تولید علم و دیگر زمینه ها پیشرفت داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، همگان را به مطالعه در فلسفه نهضت حسینی فراخواند و گفت: اقامه نماز، احسای سنت نبوی و امر به معروف و نهی از منکر مهمترین اهداف قیام اباعبدالله الحسین(ع) بود.

امام جمعه اردبیل اندیشه لیبرالیسم را مخالف آرمان های امام حسین(ع) دانست و گفت: لیبرالیسم به دنبال اسلام بی خاصیت و دین گوشه نشین در مساجد است./935/پ202/ص
ارسال نظرات