۱۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۹۲۲۰۹
آیت الله طبرسی:

هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل اراده پولادین ملت ایران ایستادگی کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت ایران سی سال است که راه خود پیدا کرده است، افزود: هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل اراده پولادین ملت ایران ایستادگی کند.
آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان، با قدردانی از مردم ولایت مدار استان در استقبال بی نظیر از رییس جمهور، گفت: 210 مصوبه برای رشد و توسعه مازندران، سبب تحول در این استان خواهد شد.

وی با تأکید براین که مسؤولان باید با جدیت بیشتری اجرای دقیق مصوبات را پیگیری کنند، افزود: با اجرای مناسب مصوبات دور سوم سفر هیأت دولت به مازندران ما شاهد ارتقای اقتصاد استان خواهیم بود.

امام جمعه ساری همچنین با محکوم کردن ترور دانشمندان ایرانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی را عامل این اقدامات مذبوحانه دانست و خاطرنشان کرد: این گونه اقدامات تروریستی نشان دهنده اوج درماندگی و خواری دشمنان نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، ترور دانشمندان ایرانی را نشان دهنده عصبانیت آنها از پیشرفت های روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: دشمنان امروز چشکم دیدن ارتقاء شاخص های ایران اسلامی در بخش های مختلف را ندارند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که شرایط امروز ایران اسلامی با سی سال پیش بسیار متفاوت است، اضافه کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار بین المللی قرار دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شکست های متعدد دشمنان در طول سی گذشته علیه ایران اسلامی، گفت: آنها با ناکامی در توطئه های مختلف، امروز تلاش می کنند با ترور داشمندان ایرانی، مانع از پیشرفت این نظام الهی شوند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که خون شهدا موجب اقتدار بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود، اضافه کرد: دشمنان بدانند با این گونه مذبوحانه نمی تواند مانع از پیشرفت نظام اسلامی شوند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که ملت ایران سی سال است که راه خود پیدا کرده است، افزود: هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل اراده ملت ایران ایستادگی کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ماه محرم، به نقش مبلغان در تبیین واقعه عظیم عاشورا اشاره کرد و بیان داشت: مداحان و مبلغان باید حقایق عظیم نهضت حسینی را برای مردم بازگو کنند.

وی با تأکید براین که تنها سینه زدن درعزا ی سالار شهیدان کافی نیست بلکه باید با هدف امام حسین (ع) و ویژگی های این نهضت الهی آشنا شویم، ادامه داد: امروز تبیین نهضت حسینی و عبرت گرفتن از آن بسیار مهم است.

امام جمعه ساری در ادامه امر به معروف و نهی از منکر را بزرگ ترین هدف نهضت حسینی بیان کرد و ادامه داد: امروز بدحجابی بزرگترین منکر جامعه اسلامی است که باید در این خصوص فکری اساسی شود.

وی در پایان نیز با اشاره به روز نیروی دریایی، گفت: ارتش جمهوری اسلامی همواره در دوران پس از انقلاب نقش مهمی در دفاع از نظام اسلامی ایفا کرده است./950/پ201/الف
ارسال نظرات