۱۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۹۲۳۱۲

نشست هم‌اندیشی مدیران حوزه‌های علمیه خراسان و بناب برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست هم اندیشی مدیران و معاونان آموزشی حوزه های علمیه خراسان و بناب برگزار شد.
مدير حوزه علميه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، نشست هم اندیشی و جمع‌بندی مدیران و معاونان آموزشی حوزه‌های علمیه خراسان و بناب در آخرین شب اردوی متویان حوزه‌های علمیه خراسان در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالمجید باقری بنابی، مدیر حوزه عمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب، شب گذشته در این نشست صمیمی با تقدیر از تلاش مسؤولان مدارس خراسان رضوی در ارتقای سطح کیفی آموزش و تربیت سربازان امام زمان(عج) اظهار داشت: بایستی اشخاصی مسؤولیت تربیت طلاب را به عهده بگیرند که خادم و خیرخواه آنها باشند و طلاب به آنها به دید پدری مهربان و دلسوز نگاه بکنند.

حجت الاسلام بنابی، ارتباط مستقیم با طلاب، شنیدن پیشنهادات، نظرات انتقادی و درخواست‌های آنها را از جمله رموز موفقیت مسؤولان حوزوی دانست و تأکید کرد: در یک مدرسه مطلوب باید میان طلاب و مدیران حوزه اعتماد متقابلی ایجاد شود و با عمل و رفتار خود بفهمانیم که مونس و خدمتگزار آنها هستیم.

وی ارتباط با اولیای طلاب و یادآوری مسؤولیت فرزندان طلبه انان را از دیگر رموز موفقیت یک مسؤول حوزوی دانست و با اشاره به مراسم بزرگ عمامه‌گذاری در حوزه علمیه شهرستان بناب گفت: هرساله جمعی از طلاب این حوزه با حضور نمایندگانی از بیت مقام معظم رهبری و مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، در حضور خانواده هایشان و در جمع مسؤولان و اقشار مختلف مردم منطقه ملبس به لباس مقدس روحانیت می شود

حجت ااسلام بنابی گفت: بعد از مراسم نیز جمعی از طلاب همراه با اساتید حوزه علمیه بناب، طلاب تازه معمم شده را تا شهرهایشان بدرقه کرده و برای تکریم آنها در منازل پدرانشان حضور می یابند.

گفتنی است، در ادامه این نشست حجت الاسلام عبدالمجید باقری بنابی به سؤالات مسؤولان حوزه‌های علمیه خراسان در رابطه با شیوه پذیرش و تربیت طلاب پاسخ داد.

قابل ذکر است، اردوی پنج‌روزه مدیران و معاونان آموزشی حوزه‌های علمیه خراسان صبح امروز با بدرقه متولیان حوزوی شهرستان بناب پایان یافت./935/پ202/س
ارسال نظرات