۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۹۲۴۲۹
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی:

ولایت فقیه ضامن رستگاری جامعه است

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی کشور گفت: پیروی از ولایت فقیه ضامن فلاح و عزت جامعه اسلامی است.
رهبر معظم انقلاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت ‌الاسلام علی علایی، رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی کشور، امروز در جمع مرزبانان استان اردبیل با تشریح برکات وجود ولایت فقیه در جامعه اسلامی ایران اظهار داشت: مخالفت و عناد دشمنان با مساله ولایت مطلقه فقیه تعجبی ندارد، چراکه آنان از جانب رهبری نظام همواره متضرر بوده اند.

وی پیروی از ولایت فقیه را ضامن فلاح و عزت جامعه اسلامی دانست و گفت: دشمنان با طرح ریزی برنامه ای دراز مدت درصدد تضعیف و حذف جایگاه و نقش ولی فقیه در جامعه هستند.

حجت الاسلام علایی حادثه عاشورا را نشات گرفته از بی بصیرتی و عدم تبعیت جامعه از امام دانست و خاطر نشان کرد: اگر خواهان اقتدار، عزت و خودکفایی در عرصه های بین المللی هستیم، بایستی به بیعت خود با رهبر نظام وفادار بوده و همواره در کسب بصیرت از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی کشور با تاکید بر عبرت گیری از تاریخ کربلا اظهار داشت: دشمنان همانند دوران امامت ائمه اطهار(ع)، به دنبال تخریب مبانی فکری امت اسلامی و مشوش کردن اندیشه های اجتماعی جامعه علیه مبانی دینی هستند.

وی بی بصیرتی را مایه ذلت و بی هویتی دانست و گفت: اطاعت از خدا، اطاعت از پیامبر و اطاعت از ولی امر زمان ضامن فلاح و عزت جامعه است.

حجت الاسلام علایی در ادامه از راه‌اندازی حوزه عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی در هشت استان کشور خبر داد و گفت: واحد عقیدتی سیاسی در کنار فرماندهی مرزبانی وظیفه صیانت از آرمان‌‌های نظام را بر عهده دارد.

همچنین سیدمجتبی موسوی، فرمانده مرزبانی استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: ساختمان جدید مرزبانی استان اردبیل در فضایی بالغ بر 300 مترمربع، در چهار طبقه و با محوطه‌سازی 5 هزار متر مربع احداث شده است./935/پ202/س
ارسال نظرات