۱۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۹۲۴۵۳
مسؤول بسیج طلاب خوزستان:

فتنه 88 نیازمند بررسی و تبیین دقیق از سوی خواص است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان خوزستان، معنای بصیرت بخشی را ریشه‌یابی و جریان شناسی فتنه 88 دانست و گفت: جریان فتنه 88 باید مورد واکاوی قرار گیرد تا به تعبیر رهبر معظم انقلاب موجب فتنه دیگری نشود.
فتنه 88
حجت الاسلام خداداد الیاسی، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری محرم، اظهار داشت: رد پای خواص بی‌بصیرت، در جریان شناسی تاریخی که امام حسین در کربلا و حضرت علی(ع) در مسجد کوفه به شهادت رساند، را باید مشاهده کرد.

حجت الاسلام الیاسی، معنای بصیرت بخشی را ریشه‌یابی و جریان شناسی فتنه 88 دانست و افزود: جریان فتنه به عنوان گلوگاه باید مورد واکاوی قرار گیرد تا به تعبیر رهبر معظم انقلاب موجب فتنه دیگری نشود؛ حوادث پس از انتخابات را باید با نگاه ویژه مورد کنکاش قرار داد تا نسل جوان فریب تبلیغات کاذب دشمنان انقلاب را نخورد.

وی با بیان این که جریان شناسی تاریخی در قالب توسعه و تعمیق بصیرت مسأله‌ای ضروری است، گفت: برای مقابله با جنگ نرم و فرهنگی تعامل دستگاه‌ها ضروری است و وحدت فرماندهی را باید به عنوان یک اصل به آن توجه کرد؛ اطاعت از امر ولایت و رهبری مسأله اصلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان خوزستان، با اشاره به این‌که برای مقابله با جنگ نرم نباید جلوتر و عقب‌تر از رهبری حرکت کرد، ابراز داشت: در این راستا باید به دنبال یک اشاره مقام معظم رهبری بود تا از گمراهی و فریب دشمنان رهایی یابیم.

وی خاطرنشان کرد: توسعه و تعمیق بصیرت باید در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و اطاعت از ولایت فقیه و اجرای فرهنگ دینی و اعتقادی در تمام سطوح جامعه قرار گیرد؛ دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی، با ارائه گسترش فرهنگ اسلامی زمینه نفوذ عقاید و اعتقادات بیگانگان را در کشور بگیرند تا شاهد جامعه‌ای پویا و بانشاط باشیم./945/ت303/س
ارسال نظرات