۱۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۹۲۴۷۸
16 آذرماه؛

نمایشگاه به سوی ظهور در روستای فردو افتتاح می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه به سوی ظهور با موضوعاتی همچون عاشورا، ولایت فقیه، دفاع مقدس و عرفان‌های کاذب از سوی هیأت حضرت رقیه(س) فردو برپا می‌شود.
نمایشگاه به سوی ظهور در روستای فردو افتتاح می‌شود


ابوالفضل اویسی، مسؤول روابط عمومی هیأت حضرت رقیه(س) فردو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برپایی نمایشگاه به سوی ظهور با هدف رساندن پیام عاشورا و حمایت از ولایت فقیه در روستای فردو قم، خبر داد.

وی با بیان این‌که نمایشگاه به سوی ظهور از 16 آذرماه مصادف با یکم محرم الحرام 1431برپا و تا بیست روز ادامه خواهد داشت، گفت: کوچه‌های بنی‌هاشم، بخش عفاف و حجاب، غزه و صهیونیسم در این نمایشگاه خودنمایی می‌کند.

مسؤول روابط عمومی هیأت حضرت رقیه(س)، افزود: بخشی با عنوان نقش کودکان در دفاع مقدس و محرم در این نمایشگاه به چشم می‌خورد که درصدد است کودکان را با مسائل اتفاق افتاده در عاشورا و هشت سال جنگ تحمیلی آشنا کند.

وی همچنین از پک‌های مختلف فرهنگی، اسلایدهای آماده شده درباره ولایت فقیه و امر به معروف و نهی از منکر به عنوان بخش‌های دیگر این نمایشگاه نام برد و گفت: در این نمایشگاه بخش‌هایی از دفاع مقدس، صحنه جنگ حنین، شبه حرم امام حسین(ع) و خرابه شام به صورت نمادین بازسازی شده است.

اویسی با بیان این‌که مساحت نمایشگاه به سوی ظهور یک هزار متر مربع است، گفت: این نمایشگاه از فردا در میدان امام حسین(ع) روستای فردو قم برپا شده و جوانان را با موضوعاتی همچون ولایت فقیه، عاشورا، دفاع مقدس، مسائل روز جامعه و عرفان‌های کاذب، آشنا خواهد کرد. /920/پ202/ص

ارسال نظرات