۱۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۹۲۵۳۴
همزمان با ماه محرم؛

700 مبلغ به مناطق مختلف استان گلستان اعزام شدند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان از اعزام 700 مبلغ همزمان با فرا رسیدن ماه محرم به مناطق مختلف استان خبر داد.
اعزام مبلغين به روستاهاي مازندران
حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، تبیین مناسب نهضت حسینی را یکی از مهم ترین وظایف مبلغان برشمرد و گفت: ماه محرم فرصت مناسبی برای شناخت بیشتر با اهداف قیام عاشورا است.

وی با تأکید براین که مبلغان باید از بیان مطالب غیر مستدل دوری کنند، خاطرنشان کرد: همه سخنانی که در خصوص نهضت حسینی بیان می شود باید از منابع معتبر استخراج شده باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که حدود 700 مبلغ همزمان با ماه محرم به مناطق مختلف استان اعزام شدند، خاطرنشان کرد: این مبلغان اعزامی تا پایان عصر عاشورا در استان به امر تبلیغ می پردازند.

حجت الاسلام ولی نژاد تبیین نهضت عظیم عاشورا و بیان پیام این واقعه را یکی ازمهم ترین وظایف مبلغان اعزامی به استان اعلام کرد و بیان داشت: بخشی از این مبلغان بومی و برخی نیز از حوزه های علمیه  مشهد مقدس و قم به گلستان اعزام شدند.

وی ادامه داد: وعاظ و خطبا باید در ماه محرم پیام اصلی قیام امام حسین(ع) و یارانش باوفایش را به گونه ای روان برای مردم به ویژه نسل جوان بازگو کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در پایان گفت: مراسم دسته روی، سینه زنی و زنجیرزنی با حضور مردم، نشست ها و گفتمان های دینی پیرامون عاشورا و همچنین همایش عاشورا از نگاه اهل سنت از دیگر برنامه هایی است که در ایام محرم و صفر در استان برگزار می شود./950/پ202/الف
ارسال نظرات