۱۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۹۲۵۵۰
مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

پاسداری از آرمان های امام حسین نقشه های شوم دشمنان را خنثی می کند

خبرگزاری رسا ـ مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور امروز با صدور بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، اعلام کرد: حماسه بزرگ عاشورا نشانه عزت و اقتدار و آرمان گرایی آنانی است که آزادگی و آزادی را جاودانه پایمردی و استقامت خود ساخته اند.
محرم
به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور امروز با صدور بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، اعلام کرد: حماسه بزرگ عاشورا نشانه عزت و اقتدار و آرمان گرایی آنانی است که آزادگی و آزادی را جاودانه پایمردی و استقامت خود ساخته اند.

این بیانیه می افزاید: برپائی مراسم خاص این ایام از سوی مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی بیانگر ارادات آنان به پیامبر اسلام(ص) و خاندان ایشان است.

مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در ادامه بیانیه خود آورده است: کربلا عرصه انفجار نور و ظهور حماسه از یک سو و تبلور قساوت و ظلم از طرف دیگر است و همه انسان های آزاده در جستجوی زنان و مردانی هستند که پرچم هدایتشان در دست های استوار حضرت زینب(س) و نهال آرزویشان در چشمه سار همیشه جوشان امام حسین(ع) استقرار یافته است.

در ادامه این بیانیه با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم آمده است: بزرگداشت این ایام از مهم ترین شعائر مذهبی مسلمانان است و با توجه به توطئه‌های گونا‌گون دشمنان اسلام، حضور همه مسلمین در زیر پرچم امت واحده اسلام و نمایش اتحاد و انسجام در پاسداری از آرمان های ابا عبدالله الحسین(ع) نقشه های شوم دشمنان را خنثی خواهد کرد./950/د102/الف
ارسال نظرات