۱۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۹۲۵۹۳
برای نخستین؛

موضوعات پایان نامه های سطح سه در حوزه علمیه خوزستان بررسی شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه درس خارج حضرت بقیه الله(عج) اهواز از اعطای مدرک رسمی سطح سه حوزه های علمیه برای نخستین بار در خوزستان خبر داد و گفت: از دوازده موضوع پایان نامه ارائه شده در مرحله نخست، ده موضوع تأیید شد.
حجت الاسلام و المسلمين عليرضا مالکي، مدير مدرسه درس خارج بقيه الله اهواز
حجت الاسلام علیرضا مالکی، مدیر مدرسه علمیه درس خارج حضرت بقیه الله(عج) اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که اعطای مدرک رسمی سطح سه برای نخستین بار در خوزستان انجام می شود، خاطر نشان کرد: خوشبختانه به سبب پیشرفت های حوزه های علمیه خوزستان در کشور، حوزه علمیه خوزستان پس از حوزه علمیه قم تنها استانی است که شرایط انجام مراحل سطح سه و اعطای گواهی نامه رسمی را دارا است.

این استاد حوزه علمیه خوزستان اظهار داشت: دومین جلسه کمیته علمی فقه و اصول حوزه علمیه اهواز با حضور اعضای این کمیته و نماینده مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد.

وی با بیان این که در این نشست پیشنهاد موضوع پایان نامه دوازده نفر از طلاب مطرح شد، ابراز داشت: موضوع و اساتید مشاوره و راهنمای ده نفر از تعداد یاد شده به تأیید رسید.

مدیر مدرسه علمیه درس خارج حضرت بقیه الله(عج) افزود: پایان نامه های ارائه شده در سه موضوع فقه عبادات، فقه معاملات و اصول فقه بود.

حجت الاسلام مالکی با بیان این که طلاب پس از دفاعیه و کسب نمره قبولی، مدرک سطح سه دریافت می کنند، بیان داشت: تعداد یاد شده نخستین نفراتی هستند که موضوعات پایان نامه های خود را انتخاب کردند.

وی به چگونگی گذراندن مراحل پایان نامه های سطح سه پرداخت و گفت: پس از تأیید موضوع پایان نامه، فرصتی سه ماهه به طلاب جهت تهیه طرح و ارائه آن به کمیته داده می شود که پس از تأیید آن، طی زمانی یک ساله باید رساله خود را نگارش کنند./945/پ202/ص


ارسال نظرات