۱۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۹۲۶۵۳
با توجه به درخواست مکرر طلاب؛

نام نویسی عمره طلاب تا 23 آذرماه تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد عمره و عتبات عالیات طلاب مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از تمدید زمان نام نویسی عمره طلاب تا 23 آذرماه خبر داد.
مكه
حجت الاسلام مهدی الفت، دبیر ستاد عمره و عتبات عالیات طلاب مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار رسا از تمدید زمان نام نویسی عمره طلاب خبر داد.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر طلاب حوزه‌های علمیه برای تمدید زمان نام نویسی، به همین منظور زمان نام نویسی تا 23 آذر ماه تمدید و طلاب می‌توانند جهت ثبت نام با مراجعه به پایگاه اینترنتی این مرکز به نشانی www.mortn.ir اقدام کنند.

حجت‌الاسلام الفت به مصاحبه روز گذشته معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه با خبرگزاری رسا اشاره کرد و اظهار داشت: گرچه روز گذشته حجت‌الاسلام ملکدار اعلام کردند زمان نام نویسی به پایان رسیده است؛ اما امروز در جلسه‌ ستاد عمره و عتابات که با حضور ایشان برگزار شد، تصمیم بر این شد که زمان نام نویسی تمدید شود.

وی یادآور شد: نتایج قرعه کشی اسامی طلاب عمره گذار 28 آذر ماه از طریق پایگاه اینترنتی این مرکز به نشانی www.mortn.ir اعلام خواهد شد.

دبیر ستاد عمره و عتبات عالیات طلاب مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با بیان این که در سال جاری هفت هزار نفر در قالب بیست کاروان به عمره مفرده اعزام خواهند شد، اظهار داشت: افزون بر این کاروان‌ها، گروی از مبلغان، استادن و ممتازان حوزه نیز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی زمان اعزام عمره طلاب را بهمن ماه اعلام کرد و یاد آور شد: اعزام طلاب به عمره مفرده تا تیرماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام الفت، همچنین از اعزام کاروان ویژه روحانیان ایثارگر، همراه با خانواده‌های آنان به عمره مفرده خبر داد و گفت: برای کاروان‌هایی که به صورت ویژه به سرزمین وحی مشرف خواهند شد، تسهیلات ویژه‌ای اختصاص می‌یابد./917/ت302/ص
ارسال نظرات