۱۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۹۲۶۶۵
صبح امروز؛

همایش روحانیان و مبلغان دینی سراب برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش روحانیان و مبلغان دینی شهرستان سراب با هدف هم اندیشی در خصوص قانون هدفمند کردن یارانه ها در محل اداره تبلیغات اسلامی سراب برگزارشد.
همایش روحانیان و مبلغان دینی سراب برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب، حجت الاسلام امیر رشتبری،امام جمعه سراب، صبح امروز در نشست روحانیان و مبلغان دینی این شهر گفت: مبلغان و روحانیان باید با درایت و تیزبینی تمام مسائل و حوادث روز جامعه را رصد کرده و آگاهی های لازم را به مخاطبان خود بدهند.

امام جمعه سراب طرح هدفمند کردن یارانه ها را از جمله مسائل روز کشور دانست و اظهار داشت: با اجرایی شدن این طرح و ایجاد جراحی بزرگ در اقتصاد کشور زمینه کاهش فاصله طبقاتی در جامعه محقق خواهد شد.

حجت الاسلام رشتبری ایجاد حساسیت و بدبینی در بین مردم نسبت به این طرح را خواست و هدف دشمنان نظام عنوان کرد و افزود: دشمنان قصد دارند تا با ایجاد سیاه نمائی و نگران کردن مردم مانع از اجرائی شدن این قانون شوند و با ایجاد شک و تردید مجریان قانون را دلسرد کنند.

امام جمعه سراب از مبلغان و روحانیون خواست تا با روشنگری خود مردم را نسبت به ضرورت اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و نقش مثبت آن در اقتصاد کشور آگاه سازند.

در ادامه نشست روحانیون و مبلغان دینی شهرستان سراب ،محمد رضا بیرامی ،فرماندار سراب گفت: پیاده شدن عدالت در جامعه با توزیع هدفمند یارانه ها و منابع انرژی امکان پذیر می باشد.

فرماندار سراب افزود: نحوه توزیع یارانه ها در حال حاضر باعث شده است تا افراد ثروتمند جامعه امکان استفاده بیشتری از یارانه ها را نسبت به افراد فقیر جامعه داشته باشند در حالی که با اجرائی شدن قانون هدفمندی یارانه ها این رویه اصلاح خواهد شد و همه افراد جامعه از مواهب منابع عمومی برخوردار خواهند شد.

بیرامی با تاکید بر نقش مبلغان و روحانیون در بستر سازی اجرای این قانون تصریح کرد: مردم باید با ثمرات این طرح آشنا شوند و مسئولان را در اجرای این طرح ملی یاری دهند.

در نشست روحانیون و مبلغان سراب که به مناسبت آغاز ایام عزاداری ماه محرم برگزار شده بود حجت الاسلام محمد تجلایی ،رئیس اداره تبلیغات اسلامی سراب از مبلغان و روحانیون خواست تا نسبت به جذب جوانان به مساجد همتی مضاعف داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: روحانیون و مبلغان دینی باید با تبیین فلسفه قیام حسینی ،عزاداران و عاشقان اهل بیت (ع)را با اهداف ،آرمان ها و پیام های عاشورا آشنا کنند ./949/پ202/ص
ارسال نظرات