۱۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۹۲۶۷۸
معاون سیاسی استانداری مازندران:

شناخت و بصیرت مهم ترین راه مقابله با توطئه نرم دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، جنگ معرفتی را تاکتیک امروز دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی دانست و گفت: شناخت و بصیرت مهم ترین راه مقابله با این توطئه دشمنان است.
معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، هادی ابراهیمی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، امروز در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور بهشهر اظهار داشت: جنگ معرفتی با دشمن امروزه از جمله جنگ هایی است که شناخت و بصیرت انسان مورد حمله و تهاجم قرار می گیرد.

وی افزود: گفتمان غرب و اسلام، اکنون از گفتمان هایی است که، غرب به راه انداخته است تا بدین وسیله ماهیت اسلام را زیر سوال ببرد.

ابراهیمی تصریح کرد: دانشجویان امروز باید با شناخت جبهه جنگ دشمن، عوامل این مبارزه را ریشه یابی کرده و موشکافانه به تبیین انقلاب اسلامی و جنگ نرم دشمن بپردازند.

وی گفت: دشمن با تاکتیک ها و تکنیک های مختلف در پی ترویج سکولاریسم در جهان و به خصوص در جهان اسلام است و باید این مسأله مورد توجه جدی مسلمانان باشد و در این راستا روشنگری کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران بیان داشت: با توجه به این که دهه چهارم انقلاب ما دهه پیشرفت و عدالت است، دانشجویان باید این مسائل را تبیین و در جامعه روشنگری کنند.

ابراهیمی بیان داشت: شعارهای سکولاریسم، مدرنیته اسلامی، تمدن عظیم اسلامی همه برای از بین بردن اسلام و محجوریت اسلام است و باید با هوشیاری از این نوع شعارها دوری کنیم.

وی گفت: دشمن اکنون با جنگ معرفتی د رپی ایجاد رعب و وحشت در بین جوامع مختلف، اعتقادات اسلامی را نشانه رفته است و تنها راه برون رفت از این بن بست را نابودی اسلام می داند.

وی افزود: دانشجویان در خطر انقلاب فرهنگی هستند و باید اهداف انقلاب را رمز گشایی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندرن خاطر نشان کرد: اکنون گفتمان غرب و شرق و مناظره تمدنی درجهان در حال اتفاق است و استکبار در تلاش است تا پیشرفت های علمی جهان را، از زمان رنسانس و برای غرب جلوه دهد.

ابراهیمی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران با دارا بون دانشمندان فراوان همچون بوعلی سینا و رازی پرچم دار تمدن در جهان اسلام است و تمدن از غرب نیامده است و این مسأله باید به مردم جهان شناسانده شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران همچنین گفت: دانشجویان در بحث هدفمند کردن یارانه ها نیز باید هم پای مسؤولان درآگاهی رسانی در جامعه سهیم باشند و برنامه های دشمنان را در این راستا نقش برآب کنند.

ابراهیمی اظهار داشت: اکنون 52 شبکه فارسی زبان علیه ایران و برنامه های مختلف نظام، برنامه ریزی کرده اند و یکی از مهم ترین برنامه های آنان، بی هدف جلوه دادن هدفمند کردن یارانه ها است که باید هوشیار باشیم./950/پ202/الف
ارسال نظرات