۱۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۹۲۷۱۷
21 آذرماه؛

نشست علمی تولید علم، علوم انسانی و حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نشست علمی تولید علم، علوم انسانی و حوزه‌های علمیه از سوی معاونت پژوهش جامعةالزهرا(س) برگزار می‌شود.
نشست علمی تولید علم، علوم انسانی و حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود


زهرا تاجیک، معاون پژوهش جامعةالزهرا(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری دوازدهمین نشست علمی تولید علم، علوم انسانی و حوزه‌های علمیه، 21 آذرماه در قم خبر داد.

وی، افزود: نشست علمی تولید علم، علوم انسانی و حوزه‌های علمیه به همت دفتر نشست‌های علمی ـ تخصصی معاونت پژوهش جامعةالزهرا برگزار می‌شود که در آن حجج اسلام نوروزی و پارسانیا از اساتید حوزه و دانشگاه به ارائه بحث خواهند پرداخت.

خانم تاجیک با بیان این‌که تولید علم و تحولات آن در زمینه علوم انسانی از جمله مباحثی است که در این نشست علمی بررسی خواهد شد، گفت: در سلسله نشست‌هایی که با موضوع تولید علم و علوم انسانی برگزار می‌شود، بیشتر جنبه مسائل سیاسی آن مطرح است.

وی، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران سردمدار اسلامی کردن علوم انسانی است و پرچمداری آن را به عهده دارد، از این‌رو نقش حوزه‌های علمیه در این امر بسیار پررنگ است و اهتمام ویژه‌ای را می‌طلبد.

گفتنی است، نشست علمی تولید علم، علوم انسانی و حوزه‌های علمیه، یکشنبه 21 آذرماه از ساعت 10 تا 12 در سالن نشست‌های علمی ـ تخصصی جامعةالزهرا به نشانی قم ـ خیابان بوعلی سینا ـ ساختمان شهید بهشتی ـ طبقه سوم برگزار می‌شود. /920/ت303/ص

ارسال نظرات