۱۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۹۲۷۳۸

اردوی زیارتی طلاب صادقیه تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ طلاب حوزه علمیه خواهران صادقیه همزمان با ماه محرم عازم شهر مقدس قم خواهند شد.
خواهران
خانم نوروزیف معاون فرهنگی حوزه علمیه صادقیه تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی، جمعی از خواهران طلبه ابن مرکز علوم اسلامی در قالب اردوی فرهنگی و زیارتی عازم شهر مقدس قم خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با ماه محرم، همه روزه سلسله جلسات شرح حدیث و سوگواری اباعبدالله الحسین پس از اقامه نماز ظهر و عصر در نمازخانه حوزه علمیه صادقیه برگزار می شود.

نوروزی در ادامه از برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت تبلیغ در این مرکز خبر داد و گفت: این دوره دو روزه که با حضور سی نفر از طلاب این مرکز همراه بود، با هدف تبیین راهکارهای نوین تبلیغ و تشریح ابعاد مختلف جنگ نرم دشمنان برگزار شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه صادقیه ادامه داد: حجج اسلام برگی و نظری به عنوان اساتید این دوره طی دو روز به تبیین شیوه های به روز تبلیغ مبانی اسلامی و تشریح مواضع دشمنان در انحراف افکار و عقاید جوانان ایرانی پرداختند.

وی در پایان از اعزام مبلغ همزمان با ماه محرم از سوی این مرکز علوم دینی خبر داد و گفت: مهم‌ترین وظیفه طلاب اعزامی به مجالس مذهبی بانوان، مقابله با خرافه گری و بدعت گذاری در جلسات عزاداری است./935/پ202/س
ارسال نظرات