۱۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۹۲۷۹۵
استاندار خوزستان:

ولایت فقیه نقطه وحدت مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان، ولایت فقیه را نقطه پیوند میان مسلمانان، اقوام و مذاهب دانست و گفت: مراقبت از حریم ولایت فقیه و حکومت اسلامی برای همه یک تکلیف شرعی و قانونی است.
سيد جعفر حجازي، استاندار خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، روز گذشته در همایش ولایت فقیه، استمرار حرکت انبیاء، در اهواز اظهار داشت: ولایت فقیه نقطه پیوند میان مسلمانان و اقوام و مذاهب است و نقطه حرکت عظیم جهانی مسلمانان در پرتو ولایت فقیه شکل گرفته است.

وی در ادامه سخان خود، تاکید کرد: بیداری اسلامی که اکنون در جهان ایجاد شده از برکات وجود ولایت فقیه است و اکنون همه افراد در جامعه وظیفه و تکلیف شرعی دارند که از حریم ولایت فقیه حراست کنند.

استاندار خوزستان، تصریح کرد: حفظ و صیانت از اصل مترقی ولایت فقیه وظیفه خواص و نخبگان است و با برگزاری نشست‌ها و همایش‌های متعدد می‌توان در این زمینه همفکری کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم همیشه نشان داده‌اند که پیشتاز هستند و با یک اشاره رهبر به صحنه می‌آیند و هیچگاه در حمایت از رهبری کم نگذاشته‌اند. خدمت‌گذاران و مسؤولان باید زمینه‌های این حرکت‌های مردمی در حمایت از رهبری را فراهم کنند تا فضای معنوی جامعه حفظ شود./945/پ202/الف


ارسال نظرات